Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیتر اول نشریه «توتو اسپورت» ایتالیا؛ پوگبا را می‌خواهید؟ دیبالا را به ما بدهید!

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا بازیکن فرانسه
پل پوگبا بازیکن فرانسه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد ممکن است برای شکار دیبالا آرجنتینی، پل پوگبا را به قهرمان ایتالیا واگذار کند.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد فصل گذشته تلاش زیادی برای جذب پائولو دیبالا کردند اما در نهایت ستاره یووه راضی به حضور در اولدترافورد نشد و در تورین ماند.

دیبالا - اسپوتنیک افغانستان
بمب نقل و انتقالات اروپا اروپا؛ دیبالا در فهرست فروش یوونتوس

نشریه «توتو اسپورت» تورین امروز در تیتر اول خود آورده است: "پوگبا را می‌خواهید؟ دیبالا را به ما بدهید!" این روزنامه در ادامه نوشته منچستریونایتد برای تبادل پوگبا-دیبالا مشکلی ندارد اما تصمیم نهایی با بازیکن آرجنتینی خواهد بود.

این درحالیست که روز گذشته نشریه انگلیسی «اسکای اسپورت» گزارش داد که پل پوگبا ستاره باشگاه منچستریونایتد انتظار دارد که سران تیمش پس از اتمام حضورشان در رقابت‌های لیگ اروپا در خصوص تمدید قرارداد با وی وارد مذاکره شوند. ازآنجایی که تنها 12 ماه تا پایان قرارداد پل پوگبا در یونایتد باقی مانده، این بازیکن در تلاش است تا بتواند قرارداد خود را با شیاطین سرخ تمدید کند و یا در غیر این صورت به دنبال مقصد جدیدی برای دوران فوتبالش باشد.

در همین حال، این روزنامه ایتالیایی روز گذشته در گزارشی مدعی شد که باشگاه یوونتوس به دنبال فروش پائولو دیبالا است و نام او را در فهرست فروش قرار داده. با منصوب شدن آندره‌آ پیرلو به عنوان سرمربی یووه انتظار می‌رود که این تیم تابستان پرکاری در نقل و انتقالات داشته باشد چرا که پیرلو می‌خواهد تیمی مد نظر خود را برای فصل آینده بسازد.

یوونتوس امسال تابستان به دلیل شرایط مالی ناشی از بحران کرونا نمی‌تواند هزینه زیادی برای خرید بازیکن کند ولی اگر بازیکنان گران قیمتی مثل دیبالا را به فروش برساند دستش برای حضور در بازار نقل و انتقالات باز خواهد بود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала