Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رحیمی هرگز بازیکن تیم ملی نبوده است؛ او یک مدیر بسیار ضعیف و فوق العاده وابسته به اجمل غنی است

© Photoعلی عسکر لعلی - اجمل غنی - رحیمی
علی عسکر لعلی - اجمل غنی - رحیمی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
علی عسکر لعلی کمک مربی و سرپرست سابق تیم ملی فوتبال افغانستان میگوید حفیظ ولی رحیمی رئیس تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک کشور هیچ وقت لباس تیم ملی را بر تن نکرد است و ادعای او در این رابطه کذب است.

به گزارش اسپوتنیک، این روزها رئیس اداره ورزش و کمیته ملی المپیک کشور منتقدین زیادی دارد.

وی در چندین مصاحبه اش یاد کرده است زمانی پیراهنی تیم ملی فوتبال افغانستان را بر تن کرده است، اما علی عسکر لعلی سرپرست و کمک مربی سابق تیم ملی فوتبال افغانستان در گفتگو با اسپوتنیک این ادعای آقای رحیمی را رد میکند.

لعلی در این رابطه گفت: او هرگز بازیکن تیم ملی نبوده است. من اصلن نمیدانم که چرا این ادعا را می کند. او در آنوقت در تیمی بنام آریا بازی می کرد که یکی از تیم های ضعیف آنزمان بود. رحیمی در آن تیم هم موقف ثابت نداشت.

شما از همه بازیکنان دهه هفتاد میلادی از جمله یوسف کارگر، فرید مولایی و عبدالله منگل می توانید معلومات بگیرید، او هرگز لباس تیم ملی را بر تن نکرده است.

سرپرست سابق تیم ملی فوتبال افغانستان همچنین در خصوص عملکرد آقای رحیمی در موقف رئیس تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک نیز گفت: موقف من در این رابطه روشن است و همیشه بیان کرده ام. او یک مدیر بسیار ضعیف و فوق العاده وابسته به اجمل غنی است.

واکنش لعلی در صفحه فیس بوکش 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала