Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونالدو تا دم مرگ مادریدیستا می‌ماند

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریس رونالدو
کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شایعات پیوستن کریستیانو رونالدو به بارسلونا با صحبت‌های نزدیکانش به شدت رد شد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از انتشار شایعاتی در مورد پیوستن رونالدو به بارسلونا نزدیکان وی پیشنهاد شدن او به تیم کاتالان را ​​رد کرده و گفتند: "همه چیز نادرست است".

به گفته افراد نزدیک به این بازیکن هیچ پیشنهادی به باشگاه بارسا نشده است. کریستیانو که تا سال 2022 با یووه قرارداد دارد می‌خواهد تا پایان قراردادش در تورین بناتد.

سوپر استارپرتگالی آرزوی ششمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با تیم ایتالیایی است بنابراین از تلاش‌هایش چشم پوشی نخواهد کرد. در ساعات گذشته گزارش شد که اطمینان می‌دهد در آینده نزدیک او می‌تواند به دور از بیانکونری‌ها باشد و حتی وی را به بارسلونا نیز پیشنهاد کرده‌اند. ولی افرادی نزدیک به این بازیکن تماس گرفته که چنین امری واقعیت ندارد: "همه چیز نادرست است".

علاوه بر این این افراد تأکید می‌کنند که هم کریستیانو و هم خانواده‌اش در تورین خوشحال اند و آرزوی آن‌ها این است که تا پایان قراردادشان با یوونتوس در ارتباط باشند.

لیگ قهرمانان اروپا از زمان ورودِ کریستیانو در برابر این باشگاه ایتالیایی مقاومت کرده و اما ابرستاره پرتگالی فصل خوبی را پشت سر گذاشت که توانست اسکودتو را به دست آورد. البته در این فصل او به عنوان یک فرد در 46 بازی 37 گل به ثمر رساند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала