Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ قهرمانان؛ غول کُش اروپا به نیمه نهایی رسید

© AP Photo / Jens MeyerGleich nach der Eröffnung war das neualte Stadion mit einem Problem konfrontiert: Leipzig hatte keinen einzigen professionellen Fußballclub. Erst nach dem Verkauf der Arena an den Konzern Red Bull zog hier die gleichnamige Mannschaft ein. Seither heißt das Stadion Red Bull Arena.
Gleich nach der Eröffnung war das neualte Stadion mit einem Problem konfrontiert: Leipzig hatte keinen einzigen professionellen Fußballclub. Erst nach dem Verkauf der Arena an den Konzern Red Bull zog hier die gleichnamige Mannschaft ein. Seither heißt das Stadion Red Bull Arena. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دو تیم فوتبال لایپزیگ و اتلتیکومادرید برابر هم زور آزمایی کردند که سرانجام این دیدار با برتری تیم آلمانی به فرجام رسید.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم فوتبال لایپزیگ و اتلتیکومادرید از ساعت 23:30 امشب به وقت کابل برابر هم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا صف آرایی کرده‌اند که این بازی سرانجام با حساب 2-1 به سود لایپزیگ پایان یافت تا شاگردان ناگلزمن خود را در نیمه نهایی مقابل PSG ببینند.

این دیدار که در ورزشگاه خوزه آلوالاده برگزار شد نیمه اول آن پر برخورد دنبال گردید و بازیکنان دو تیم در امر گل‌زنی ناکام بودند تا منتظر برنده بازی در نیمه مربیان باشیم.

در نیمه دوم بازی، دو طرف به تعویض بازیکن دست زدند که در این بین لایپزیگ سود بیشتری برد.

در این نیمه ابتدا دنیل اولمو در دقیقه 50 روی پاس سابیتزر به توپ رسید و آنرا به زیبایی با ضربه سر داخل چارچوب قرارداد تا نتیجه 1-0 شود.

در ادامه با آن‌که لایپزیگ نمایش بهتری ارائه کرد اما سمیئونه که فلیکس را تازه به زمین فرستاده بود توسط همین بازیکن در دقیقه 60 طی یک حرکت انفجاری پنالتی گرفت و ستاره پرتگالی آنرا در دقیقه 71 به گل بدل کرد.

بازی در ادامه کمی آرامتر دنبال می‌شد و در امر گل‌زنی دو تیم محتاطانه‌تر حرکت می‌کردند ضمن این‌که با هم درگیر نیز شدند ولی تا این‌که در دقیقه 88 بازی تایلر آدامس که در دقیقه 72 وارد زمین شده بود، روی یک ضربه دیدنی دروازه اوبلاک را برای بار دوم باز نمود تا به دور از انتظار تیم لایپزیگ 2-1 برنده شده و به نیمه نیمه تنهایی برسد.

با این برتری تیم لایپزیگ شگفتی سازی کرد و در حالی که همه شاید روی کاغذ به نفع اتلتیکومادرید پیش بینی کرده بودند ولی تیم ناگلزمن قضیه را برعکس ثابت کرد و توانست با شکست دادن تیم سمیدئونه (تیم سخت جان، سختکوش، با دفاع مستحکم، با ثبات و قدرتمند) جواز صعود به نیمه نهایی را بگیرد.

این تیم سه‌شنبه شب هفته آینده و در ورزشگاه استادیو دا لوز (زمین بنفیکا) ساعت 11:30 از پاری‌سن‌ژرمن میزبانی خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала