Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واقعیت عجیب؛ سرمربی لایپزیگ جوان‌تر از مسی و رونالدو! + عکس

© Sputnik / Александр Гальперин /  مراجعه به بانک تصاویر ناگلزمن
ناگلزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لایپزیگ با مربی جوانش به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسیده، مربی‌ای که از رونالدو و مسی هم کوچک‌تر است.

به گزارش اسپوتنیک، یولیان ناگلزمن با رساندن لایپزیگ به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا نام خودش را در تاریخ ثبت کرد. او شب گذشته همراه با این تیم آلمانی موفق شد با شکست اتلتیکومادرید به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد؛ درست 11 سال بعد از تاسیس این باشگاه!

ناگلزمن - اسپوتنیک افغانستان
رکوردهای تاریخی ناگلزمن پس از صعود لایپزیگ به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان + عکس

ناگلزمن که سبک بازی تیمش مورد توجه همه قرار گرفته و بیشتر کارشناسان تنوع تاکتیکی او را تحسین می کنند به جوان ترین مربی تبدیل شده که تیمش در نیمه نهایی این رقابت های معتبر حاضر است. واقعیت عجیب اما در خصوص ناگلزمن این است که او سن کمتری نسبت رونالدو و مسی دارد.

در حالی که دو ستاره پرتگالی و آرجنتینی جهان فوتبال کماکان در مستطیل سبز بازی می کنند اما ناگلزمن در قامت سرمربی برابر حریفان قرار می گیرد. ناگلزمن در حال حاضر 33 سال و 22 روز دارد اما رونالدو 35 سال و 8 ماه و 9 روز و مسی 33 سال و یک ماه و 21 روز دارند که این موضوع باعث تعجب بسیاری شده که رسانه ها دست به مقایسه این سه نفر زده اند.

این مربی آلمانی و بسیار جوان می تواند سال ها به عنوان یک مربی سطح بالا در فوتبال اروپا و جهان حاضر باشد و شاید یک روز بهترین مربی جهان هم لقب بگیرد. شاگردان ناگلزمن این شانس را دارند با غلبه بر پاری‌سن‌جرمن ژرمن شگفتی سازی خود را تکمیل کنند و نام خود را برای همیشه در تاریخ فوتبال ثبت کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала