Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کانته به اینتر می‌رود؟

© AP Photo / Kirsty WigglesworthTottenham's Harry Winks, right, and Chelsea's N'Golo Kante jump for the ball during the English League Cup semifinal first leg soccer match between Tottenham Hotspur and Chelsea at Wembley Stadium in London, Tuesday, Jan. 8, 2019
Tottenham's Harry Winks, right, and Chelsea's N'Golo Kante jump for the ball during the English League Cup semifinal first leg soccer match between Tottenham Hotspur and Chelsea at Wembley Stadium in London, Tuesday, Jan. 8, 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه اینتر ایتالیا در تابستان جاری به دنبال جذب بازیکن چلسی و قهرمان جهان با تیم ملی فوتبال فرانسه خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، در  چند وقت اخیر گمانه‌زنی‌های بسیاری در باره احتمال جذب بازیکنان متفاوت از سوی باشگاه‌ها به گوش می‌رسد.

 گفته می‌شود که اینتر قصد دارد خط هافبک خود را تقویت کند و این یکی از اولویت‌های آنتونیو کونته برای فصل جدید رقابت‌های سری آ و همچنین لیگ قهرمانان اروپاست. یکی از گزینه‌های این تیم در سال‌های اخیر لوکا مودریچ بود که به نظر می‌رسد امسال نیز در رئال مادرید باقی خواهد ماند اما حالا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپرت مدعی شده که مشکی و آبی پوشان میلان در حال بررسی شرایط خرید انگولو کانته هستند.

کانته پیش از این با تیم ملی فرانسه تجربه قهرمانی در جام جهانی را دارد. این بازیکن در ماه‌های اخیر نتوانسته جای خاصی در ترکیب فرانک لمپارد در استمفوردبریج داشته باشد و جورجینیو در این پست به او ترجیح داده شده است. به همین دلیل به نظر می‌رسد که مدیران چلسی پیشنهاداتی که برای خرید این بازیکن دریافت کنند را بررسی خواهند کرد و اینتر می‌تواند به جذب هافبک فرانسوی امیدوار باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала