اردوی افغانستان در نزدیکی خط دیورند رزمایش نظامی اجرا کرد

© Photo / FB/وزارت دفاع ملیاردوی افغانستان در نزدیکی خط دیورند رزمایش نظامی اجرا کرد
اردوی افغانستان در نزدیکی خط دیورند رزمایش نظامی اجرا کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای دفاعی افغانستان در ولسوالی گوشته‌ی ولایت ننگرهار در نزدیکی خط دیورند رزمایش نظامی اجرا کردند.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع ملی افغانستان با نشر خبرنامه‌ی اعلام کرده است که نیرووهای ملی دفاعی و امنیتی امروز (جمعه، 14آگست) تطبیقات نظامی را در منطقه‌ی «گوسرو» ولسوالی «گوشته» ی ولایت ننگرهار راه اندازی کردند.
خبرنامه این وزارت افزوده است که در این رزمایش نظامی، قوت های پیاده، کماندوها، قوت های ضربتی، نیروهای سرحدی و نیروهای هوایی شرکت داشتند و توانایی های خود را با کابرد سلاح های سبک و سنگین به نمایش گذاشتند.

تلفات سنگین طالبان در نتیجه درگیری با ارتش - اسپوتنیک افغانستان
تلفات سنگین طالبان در نتیجه درگیری با ارتش

گفته می‌شود که این رزمایش سترجنرال محمد یاسین ضیا لوی درستیز قوای مسلح این تطبیقات نظامی را با شماری دیگر از جنرال ها و افسران ارشد وزارت دفاع ملی از نزدیک تماشا و ارزیابی نمودند.
به گفته‌ی او، هدف از برگزاری این رزمایش نظامی، نمایش توانایی‌های نیروهای ارتش به مردم و «دوستان و دشمنان» کشور در شرایط حساس کنونی است.
لوی درستیز قوای مسلح گفت: "تطبیقات نظامی ما به دشمنان و دوستان افغانستان پیام هایی دارد."
پیام ما به مردم افغانستان و دوستان بیرونی ما این است: "نیروهای ملی دفاعی و امنیتی، ظرفیت و قابلیت های محاربوی و مسلکی بلند دارند و اطمینان داشته باشند که این نیروهای می توانند از افغان ها و تمامیت ارضی افغانستان در مقابل حملات دشمنان بیرونی و داخلی مستقلانه دفاع کنند."
آقای ضیا نیز افزوده است که اگر و دشمنان افغانستان بدانند که با نیروهای شکست ناپذیر، فوق‌العاده با ظرفیت و شجاع رو به رو هستند، اگر دست از جنگ و خشونت نبردارند نابود خواهند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала