Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امکان درآمد 140 میلیونی یووه از لیست فروش 8 نفره؛ حراج بازیکنان اولین اقدام پیرلو

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر یوونتوس
یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوونتوس با سرمربی جدید خود قصد دارد تغییرات بنیادی را در فصل آتی ایجاد کند.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس روی فصل آینده تمرکز دارد. قهرمان لیگ ایتالیا برای پروژه جدید خود روی تصمیم های پیرلو حساب ویژه ای باز کرده است و به نظر می رسد که مربی جدیدشان می خواهد ترکیب را دگرگون کند.

به نظر می رسد که هشت بازیکن در لیست فروش یوونتوس قرار گرفته اند که تورینی ها می خواهند از فروش وی 140 میلیون یورو درآمدزایی کنند. داگلاس کاستا و فدریکو برناردسکی می توانند مهمترین چهره هایی باشند که از یوونتوس جدا می شوند. قیمت بازیکن برزیلی حدودا 40 میلیون یورو تخمین زده می شود در حالی که به نظر می رسد بازیکن ایتالیایی با قیمت 30 میلیون یورو فروخته می شود.

دنیله روگانی و ماتیا پرین که قرضی به جنوا رفته بود هم در لیست فروش قرار دارند. هر دو حدود 25 میلیون یورو قیمت دارند. به این نفرات باید گونزالو هیگواین و ماتیا دی شیلیو را هم اضافه کرد که قیمت هر کدام 10 میلیون یورو خواهند بود. از سویی به نظر می رسد که خدیرا نیز می تواند به صورت رایگان جدا شود و بدین ترتیب راه ماتوئیدی را ادامه خواهد داد که جدا خواهد شد.

یوونتوس به دنبال بازسازی ترکیبش است و پیرلو می خواهد ترکیب تیمش را به تدریج تغییر بدهد و به همین خاطر این هشت نفر در لیست فروش هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала