ترامپ امیدوار است که امارات و اسرائیل در جریان سه هفته آینده توافق نامه صلح را در امریکا امضا کنند

© REUTERS / Jonathan Ernstترامپ امیدوار است که امارات و اسرائیل در جریان سه هفته آینده توافق نامه صلح را در امریکا امضا کنند
ترامپ امیدوار است که امارات و اسرائیل در جریان سه هفته آینده توافق نامه صلح را در امریکا امضا کنند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور ایالات متحده امریکا بر این باور است، که  فلسطینی ها «در نهایت» به برنامه صلح که ایالات متحده روی آن کار می کنند، خواهند پیوست.

ترامپ: اسرائیل برنامه پیوست کرانه باختری را به تعویق انداخت  - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: اسرائیل برنامه پیوست کرانه باختری را به تعویق انداخت 
به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا بر این باور است، که امضای توافق نامه بین امارات متحده عربی (امارات) و اسرائیل برای عادی سازی کامل پیوندهای دو جانبه طی سه هفته در واشنگتن انجام می شود. رهبر امریكا این موضوع را در كنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه اعلام كرد.
ترامپ از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و محمد بن زید آل نهیان ولیعهد ابوظبی ابراز قدردانی کرد. رئیس جمهور امریكا گفت: "من انتظار دارم كه خیلی زود آنها را در واشنگتن برای امضای توافق نامه ببینم. من می گویم كه احتمالاً این كار را ظرف سه هفته آینده انجام خواهیم داد".

ترامپ گفت: "ما با سایر کشورها اتفاقات جالب زیادی داریم که اتفاق می افتد، این امر همچنین در مورد توافق های مربوط به صلح صدق می کند. اخبار مهم بسیاری در هفته های آینده وجود خواهد داشت".

رهبر امریکا گفت: "من فکر می کنم فلسطینی ها واقعاً می خواهند در کاری که ما انجام می دهیم شرکت کنند".

وی افزود: "من معتقدم كه در نهایت صلح بین اسرائیل و فلسطینی ها برقرار خواهد شد. من معتقدم كه این اتفاق خواهد افتاد".

رئیس جمهور امریكا گفت: "من فكر می كنم وقتی این كشورهای بزرگ، تأثیرگذار و ثروتمند قدم بردارند، فلسطینی ها آنها را دنبال می كنند".

یادآوری می کنیم، که ترامپ روز پنجشنبه در صفحه توییتر خود نوشت: اسرائیل و امارات متحده عربی به توافق درباره عادی سازی کامل روابط دو جانبه رسیده اند. همین موضوع از بیانیه مشترک دو کشور به دست می آید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала