Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچسترسیتی – لیون؛ تلاش «گواردیولا» برای پایان ناکامی‌ها

© REUTERS / Jason Cairnduff Полузащитник команды "Манчестер Юнайтед" Фред бьет по воротам на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Полузащитник команды Манчестер Юнайтед Фред бьет по воротам на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
منچسترسیتی در یک بازی حساس از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیون می رود.

به گزارش اسپوتنیک، منچسترسیتی انگلیس و لیون فرانسه امشب در چارچوب رقابت‌های یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ساعت 11:30 به وقت افغانستان در ورزشگاه ژوزه آلوالاده به مصاف هم می‌روند.

Бернарду Силва и Рахим Стерлинг реагируют во время пенальти на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед  - اسپوتنیک افغانستان
راز پیروزی بزرگ سیتی برابر رئال از دید استرلینگ

سیتیزن‌ها در اوج آمادگی قرار دارند و در مرحله یک هشتم نهایی موفق شدند تیم رئال مادرید را از گردونه مسابقات حذف کنند. پپ گواردیولا سرمربی تیم منچسترسیتی پس از کسب 2 عنوان قهرمانی با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا، دیگر نتوانسته به فینال این مسابقات راه پیدا کند. او می‌تواند در این فصل به ناکامی سال‌های اخیر خود پایان دهد.

پپ در این بازی یک غیب بزرگ دارد. سرخیو آگوئرو ستاره آرجنتینی به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نخواهد بود.

آن‌سوی خط لیون فرانسه با خلق یک شگفتی توانست تیم قدرتمند یوونتوس که کریستیانو رونالدو را در ترکیب خود داشت، شکست دهد. ممفیس دپای ستاره این تیم است که اگر سیتیزن‌ها لحظه‌ای از او غافل شوند شاید همانند یوونتوسی‌ها از دور مسابقات کنار روند.

منچسترسیتی و لیون پیش از این در مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان 2018 به مصاف هم رفته اند که در بازی رفت لیونی‌ها با نتیجه 2 بر یک به برتری رسیدند و بازی برگشت هم با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала