Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بی‌صبری هواداران بارسا برای اخراج ستین؛ سرمربی بعدی کی‌ خواهد بود؟

© REUTERS / Albert Gea Тренер "Барселоны" Кике Сетьен перед матчем с "Леганесом"
 Тренер Барселоны Кике Сетьен перед матчем с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سیکه رودریگز خبرنگار اسپانیایی در رادیو کادنا سر گفته است که پوچتینو گزینه جدی مدیران بارسا برای هدایت این تیم در فصل بعدی است و ستین بزودی اخراج خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، حذف بارسلونا با نتیجه سنگین و تحقیرآمیز برابر بایرن، مدیران این باشگاه را مجبور خواهد کرد تا تغییرات گسترده در تیم ایجاد کنند و همانطور که رییس باشگاه گفته است، این تغییرات بزودی اجرایی خواهد شد.

رونالد کومان سرمربی تیم ملی هالند  Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کومان یا پوچتینو جانشین ستین می‌شود؟

براساس ادعای بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی، باشگاه بارسلونا در نخستین اقدام دست به تغییر سرمربی خواهد زد و ممکن است تا ساعات بعد ستین از هدایت این تیم اخراج شود.

 سیکه رودریگز خبرنگار اسپانیایی در رادیو کادنا سر گفته است که پوچتینو گزینه جدی مدیران بارسا برای هدایت این تیم در فصل بعدی است و ملاقات‌ها برای استخدام او از گذشته آغاز شده است.

پوچتینو که قبل از این گفته بود که هرگز هدایت بارسلونا را به عهده نخواهد گرفت، اخیراً با مدیران بارسلونا در یکی از هوتل‌های این شهر دیده است و سیکه مدعی‌ست که او بزودی و 5 هفته مانده به آغاز دوباره لالیگا، هدایت آبی‌اناری‌ها را به عهده خواهد گرفت.

همچنان ژاوی هرناندز سرمربی باشگاه السد قطر، که به تازگی قراردادش را با این باشگاه تمدید کرده، دیگر گزینه بارسلونا است و رسانه‌های کاتالونیا گزارش داده اند که بندی در قرارداد او وجود دارد که می تواند به بارسلونا ملحق شود.

در هفته های اخیر از گزینه‌هایی چون لورن بلان و آرسن ونگر نیز به عنوان گزینه‌های جانشینی ستین نامبرده شده است اما به نظر نمی‌رسد که هر دو سرمربی فرانسوی گزینه‌های جدی برای هدایت بلوگرانا باشند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала