Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مولر: پیروزی برابر بارسا، شیرین‌تر از بُرد 1-7 برازیل بود

© REUTERS / POOLBayern Munich's Thomas Muller reacts, following the resumption of play behind closed doors after the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)
Bayern Munich's Thomas Muller reacts, following the resumption of play behind closed doors after the outbreak of the coronavirus disease (COVID-19)   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک تهاجمی بایرن مونیخ، پیروزی 2-8 برابر بارسلونا را بر پیروزی 1-7 برابر برازیل در جام جهانی 2014، ترجیح می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته بایرن مونیخ با شایستگی موفق شد در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا را گول‌باران و جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب کند.

توماس مولر - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
مولر؛ نسخه‌ی برد 7-1 آلمان مقابل برزیل + عکس

توماس مولر که در بازی دیشب موفق شد دبل کند، پس از صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، این پیروزی را شیرین‌تر از پیروزی 1-7 برابر برازیل در جام جهانی 2014 خواند.

مولر در این مورد گفت:" پیروزی برابر برازیل در جام جهانی 2014، اتفاقی بود که افتاد و ما چنین کنترولی بر بازی نداشتیم، بیاید درباره آن صحبت نکنیم. امشب شب ویژه است و نتیجه و سبک بازی که ما ارائه دادیم نیز همینطور است. بهترین چیز این است که دیدیم بازیکنانی که از روی نیمکت وارد زمین شدند نیز رفتار مشابه و لذت مشابهی را تجربه کردند. مهمترین چیز این بود که کاری که می‌خواستیم را در زمین انجام دادیم و همه تا سرحد ممکن تلاش کردند".

این در حالی‌ست که مولر در سال 2014 و در پیروزی 1-7 جرمنی برابر برازیل نیز دبل کرده بود و در پایان رقابت‌ها قهرمان رقابت‌ها شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала