Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقایسه با کانتونا؟ باید خیلی بهتر شوم

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر برونو فرناندز بازیکن جدید منچستریونایتد Russia World Cup Portugal Training
برونو فرناندز بازیکن جدید منچستریونایتد  Russia World Cup Portugal Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برونو فرناندس هافبک پرتگالی منچستریونایتد از اینکه با افسانه فرانسوی باشگاه مقایسه میشود بسیار خوشحال است.

به گزارش اسپوتنیک، عده ای معتقدند فرناندز مثل کانتونا به سرعت باعث متحول شدن منچستریونایتد شده است ولی خود این بازیکن می گوید هنوز شایستگی مقایسه شدن با این اسطوره را پیدا نکرده است.

برونو فرناندز مقایسه شدن با اریک کانتونا را مایه افتخار می داند ولی می گوید هنوز تا رسیدن به جایگاه ویژه او نزد هواداران منچستریونایتد فاصله دارد. 

به نقل از سایت گل، فرناندز پس از پیوستن به منچستریونایتد خیلی زود به یکی از ستاره های تیمش تبدیل شد. این هافبک 25 ساله امروز در نشست خبری پیش از بازی با سویا در نیمه نهایی لیگ اروپا گفت:

 "شنیدن این چیزها واقعا برای من خوشایند است اما در نظر من کانتونا واقعا بازیکن شگفت انگیزی برای این باشگاه بود. برای مقایسه شدن با او خیلی خیلی بهتر از این کار کنم. همان طور که مربی گفت ما دنبال کسب جام ها هستیم و من در صورت قهرمانی در لیگ اروپا، از این فصل رضایت خواهم داشت. "

چهار قهرمانی در لیگ برتر، 82 گل زده در 185 بازی و جمعا کسب 9 جام حاصل کار پنج سال حضور کانتونا در منچستر بود. در همین حال فرناندز طی 21 بازی ابتدایی خود 11 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده است. این هافبک پرتغالی درباره عملکرد خود در فصل 20-2019 گفت:

"نمی توانم بگویم آسان بود ولی نتایج خوبی کسب کرده ایم. چند گل توانستم بزنم ولی کار راحتی داشتم چون همه اعضای تیم خیلی به من کمک کردند و به من اعتماد به نفس بخشیدند. کار کردن برای من خیلی راحت تر شد. من قبلا در ایتالیا بازی کرده بودم و می دانستم بازی کردن در خارج و لیگ های دیگر چه حس و حالی دارد. لیگ برتر کاملا متفاوت است ولی من از اعتماد مربی، عوامل باشگاه و هم تیمی هایم برخوردار هستم. اوضاع خیلی خوب پیش می رود چون وقتی همه به شما اعتماد می کنند، تلاش می کنید تا بهترین عملکرد را داشته باشید. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала