Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی اینتری میشود یا منچستری؟

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر مسی
مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شواهد حاکی از آن است که مسی روز به روز از بارسلونا دور میشود و احتمال رفتن این فوق ستاره از تیم محبوبش در ادامه وجود دارد.

به گزارش اسپوتنیک، اوضاع زمانی برای مسی تنگ شد که تیمش دو شب پیش در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان با نتیجه وحشتناک هشت بر دو به بایرن مونیخ باخت و باز هم برای قهرمانی اروپا ناکام ماند.

در طی دو روز گذشته نام دو تیم اینتر و منچسترسیتی به عنوان تیم هایی که شانس جذب مسی را دارند، در رسانه ها منتشر شده است.

روزنامه اسپانیایی AS مشخص کرده است که مسی در ماه جنوری 2021 در مورد آینده خود تصمیم گیری خواهد کرد، اما رسانه های ایتالیایی از جمله گاتزتا میگویند همه چیز به تغییرات در بارسا و خواسته های مسی بستگی دارد.

با این حال مالکان چینی اینتر عزم خود را برای جذب لئو جزم کرده اند و میخواهند با پرداخت 111 میلیونی بند فسخ قرارداد وی، او را به سن سیرو بکشانند.

البته کاندید بعدی جذب کاپیتان بارسا منچسترسیتی است. البته مالکان اماراتی سیتیزن ها که خرید مسی برای شان مثل آب خوردن است، به نظر میرسد برای جذب این بازیکن نه چانه ای خواهند زد و نه مشکلی خواهند داشت. امروز روزنامه میرر ادعا کرد که سیتی فقط منتظر چراغ سبز مسی است.

حال باید دید فوق ستاره ناراضی بارسلونا که بدترین روزهایش در این تیم را سپری میکند چه تصمیمی در خصوص آینده اش خواهد گرفت.

این در حالیست که فردا قرار است جلسه مهمی در باشگاه بارسلونا برگزار شود که در آن خبر اخراج کیکه ستین سرمربی این تیم رسانه ای خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала