Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پپ پس از ناکامی دوباره در اروپا: بلاخره طلسم حدف در یک چهارم را میشکنیم

© REUTERS / Phil NobleТренер команды "Манчестер Сити" Хосеп Гвардиола на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Тренер команды Манчестер Сити Хосеп Гвардиола на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی پس از شکست تیمش برابر لیون و حذف از لیگ قهرمانان در نشست خبری گفت؛ تیمش بلاخره طلسم حذف از مرحله یک چهارم را خواهد شکست و به نیمه نهایی صعود خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته منچسرسیتی نتیجه بازی را سه بر یک به لیون فرانسه واگذار کرد و باز هم فرصت رسیدن به مرحله نیمه نهایی رقابت ها را از دست داد.

پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی سیتزین ها در پایان بازی در خصوص شکست تیمش گفت:

در 20 تا 25 دقیقه ابتدایی، خیلی خوب کار کردیم و هیچ فضایی در اختیار حریف نگذاشتیم.حتی در نیمه دوم بهتر هم بازی کردیم. من بر این باور هستم که نسبت به حریف بهتر بودیم. اما در این جام شما باید بی عیب و کامل بازی کنید.

او ادامه داد: کارهای خوب زیادی کردیم اما برای برد کافی نبودند. در لحظات سرنوشت ساز در محوطه جریمه مرتکب اشتباه شدیم. سخت توانستیم فضای آزاد را برای حملات مان پیدا کنیم.

وی در مورد حذف دوباره تیمش در مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها نیز گفت: سرانجام یک روز طلسم یک چهارم نهایی را می شکنیم و به نیمه نهایی می رویم. نمی خواهم در مورد کمک داور ویدیویی صحبت کنم چون اینطور به نظر می رسد که به دنبال بهانه هستم. علت باخت ما این بود که در لحظات کلیدی، انتخاب های اشتباهی انجام دادیم و به اندازه کافی خوب نبودیم.

سرمربی سیتی در مورد شکست سنگین تیم سابق بارسا در مقابل بایرن مونیخ هم صحبت کرد و گفت: وضعیت بد بارسلونا پس از شکست مقابل بایرن مونیخ؟ بارسلونا باشگاه بزرگی است. مثل همیشه راه حلی پیدا می کنند و برمی گردند. آنها شرایط را تحلیل می کنند و حتما به راه حلی می رسند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала