Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خامس: زیدان به من علاقه ندارد

© REUTERS / Albert Geaخامس رودریگز
خامس رودریگز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک کلمبیایی رئال مادرید مدعی‌ست که زین‌الدین زیدان سرمربی تیم به او علاقه ندارد و به همین دلیل در این فصل زیاد بازی نکرد.

به گزارش اسپوتنیک، خامس رودریگز در این فصل و پس از بازگشت از بایرن مونیخ، زیاد در ترکیب ثابت رئال مورد استفاده قرار نگرفت و تنها در 8 بازی از 38 بازی به میدان رفت.

خامس رودریگز - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
نزدیک شدن خامس به درهای خروجی رئال مادرید

این بازیکن که به دروازه‌های خروجی رئال مادرید نزدیک شده است، در گفت‌وگویی دلیل بازی نکردن خود را بیان کرد و مدعی شد که هنوز در مورده آینده‌اش چیزی نمی‌داند.

خامس به دانیل خبرنگار معروف اسپانیا گفت:" در روزها و هفته‌های آینده هر اتفافی ممکن است رخ دهد اما فعلا خودم هم نمی‌دانم که به کجا می‌روم. ممکن است که به ایتالیا، اسپانیا و انگلیس بروم. البته از دید من حضور در لیگ انگلیس گزینه خوبی‌ست چرا که لیگ بزرگی دارند".

این بازیکن در مورد روابطش با زیدان و بازی نکردن در ترکیب رئال گفت:" من مورد علاقه  زیدان نبودم و او علاقۀ به من نداشت. زیدان سلیقه خاص خودش را نسبت به بازیکنان دیگر دارد که قابل احترام است و نمی‌توانم وارد این بحث‌ها شوم. سال گذشته می‌خواستم جدا شوم اما باشگاه اجازه نداد و مجبور شدم که بمانم. می خواستم به جایی بروم که بیشتر بازی کنم چرا که می دانستم زیدان به بازیکنان دیگری علاقه دارد و فرصت به من نمی‌رسد. من همیشه آماده بازی بودم و می‌خواستم در خدمت تیم باشم".

این در حالی‌ست که خامس از اتلتیکومادرید، ناپولی، اورتون، آرسنال و منچستریونایتد پیشنهاد دارد و احتمالا بزودی رئال را ترک خواهد کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала