Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ماتویدی: رونالدو بهترین هم‌تیمی و حامی من بود

© Manu FernandezBlaise Matuidi em março de 2017.
Blaise Matuidi em março de 2017. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بلز ماتویدی پس از پیوستن به باشگاه اینترمیامی، در مورد رونالدو و همکاری خودش با او در یوونتوس صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، چهارشنبه هفته گذشته، باشگاه یوونتوس به طور رسمی اعلام کرد قرارداد بلز ماتویدی با توافقی دوجانبه فسخ شده است و این بازیکن پس از سه فصل حضور در تورین از این جمع بیانکونری‌ها جدا شده است.

بلز ماتویدی  بازیکن فرانسوی  Russia World Cup France - Belgium - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
صحبت‌های ماتویدی بعد از کرونایی شدن

این هافبک فرانسوی که در سال 2017 از پاری‌سن‌جرمن به بانوی پیر ملحق شد، در این مدت سه قهرمانی در سری‌آ، یک قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا با یووه تجربه کرد.

ماتویدی حالا در گفت‌وگو با اکیپ در مورد پیوستنش به اینترمیامی و زمان حضورش در یوونتوس صحبت کرد و از رونالدو به عنوان بهترین هم‌تیمی خود یاد کرد.

او گفت:" تصمیمم را در ماه جولای گرفتم و از مدیران خواستم قراردادم را خاتمه بخشند. آن زمان نمی دانستم قرار است مربی جدیدی داشته باشیم. هیچ مشکلی با ساری نداشتم. به نظرم او مربی بود که تاکتیک‌ها را درک می‌کرد و خجالتی هم بود و به راحتی با مردم ارتباط برقرار نمی‌کرد. چیزی که در دوران کرونا برایم عجیب بود تماس هر روز ساری برای پیگیری حالم بود".
ماتویدی در ادامه گفت:" من با نیمار، امباپه، زلاتان، گریزمن و رونالدو بازی کرده‌ام اما رونالدو بابت تمام کارهایی که انجام داده و هنوز هم آن را ادامه می‌دهد بهترین حامی و هم‌تیمی من بوده است".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала