Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هواداران اینتر میامی خواهان جذب سوارز شدند

© REUTERS / SERGIO PEREZلوئیز سوارز
لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هواداران تیم فوتبال اینتر میامی آمریکا که مدیریت آن در اختیار دیوید بکام است، تقاضا کردند این تیم هر چه زودتر لوئیز سوارز مهاجم بارسلونا را جذب کند.

به گزارش اسپوتنیک، به دنبال شکست تاریخی بارسا مقابل بایرن و حذف این تیم از رقابت های لیگ قهرمانان، زمزمه های خروج چند بازیکن از جمله لوئیز سوارز از این تیم شنیده میشود.

بسیاری از بازیکنان با سابقه این تیم از جمله جرارد پیکه معتقدند باید تغییرات گسترده ای در تیم بارسلونا به وجود بیاید تا شرایط این تیم تغییر کند.

پس از حذف بارسا از لیگ قهرمانان هواداران تیم اینتر میامی آمریکا که به تازگی کارش در رقابت های لیگ MLS آمریکا آغاز کرده است، خواهان حضور مهاجم اروگوئه ای بارسا در تیم شان شدند.

البته بارسا هم به نظر میرسد در این تابستان سوارز را با توجه به سن بالایش در لیست فروش قرار خواهد داد تا بازیکن جوان تری را جانشین وی کند.

البته بارسایی ها مدت هاست پروژه جذب لاوتارو مهاجم اینتر را روی دست دارند، اما تا کنون موفق به خرید این بازیکن آرژانتینی نشدند.

سوارز که از سال 2014 با پیراهن بارسا دیده میشود 282 بازی برای این تیم به ثبت رسانده است که موفق به زدن 197 گل برای آبی اناری هم شده است.

وی در مصاحبه های قبلش اش اعلام کرده است که دوست دارد برای ادامه فوتبالش به لیگ آمریکا برود.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала