Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دخیا: شایسته حضور در فینال بودیم

© REUTERS / Jon NazcaSoccer Football - Champions League Round of 16 First Leg - Sevilla vs Manchester United - Ramon Sanchez Pizjuan, Seville, Spain - February 21, 2018 Manchester United's David De Gea makes a save from Sevilla’s Luis Muriel
Soccer Football - Champions League Round of 16 First Leg - Sevilla vs Manchester United - Ramon Sanchez Pizjuan, Seville, Spain - February 21, 2018 Manchester United's David De Gea makes a save from Sevilla’s Luis Muriel  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داوید دخیا دروازه‌بان اسپانیایی باشگاه منچستریونایتد، پس از حذف تیمش برابر سویا در نیمه نهایی لیگ اروپا، از عملکرد خودش و هم‌تیمی‌هایش دفاع کرد.

به گزارش اسپوتنیک، منچستریونایتد شب گذشته در شهر کلن آلمان و در ورزشگاه راین به مصاف سویا رفت و در پایان 90 دقیقه با نتیجه 1-2 شکست خورد از راهیابی به فینال لیگ اروپا باز ماند.

Eduardo Berizzo /  Sevilla - Liverpool Şampiyonlar Ligi maçı - اسپوتنیک افغانستان
راهیابی سویا به فینال لیگ اروپا با شکست یونایتد + عکس

این شکست یونایتد با انتقادات زیادی مواجه شد اما داوید دخیا از عملکرد تیمش دفاع کرد و تیم خود را شایسته حضور در فینال دانست.

او در این مورد به سایت یوفا گفت:" فکر می‌کنم که خیلی خوب بازی می‌کنیم. شایسته حضور در فینال بودیم. شاید به کمی تجربه نیاز داشته باشیم اما باید از فرصت‌ها استفاده کنیم و به پیشرفت خود ادامه دهیم. باید برای این باشگاه تلاش و سعی کنیم تا در فصل‌های آینده جام بدست بیاوریم. به نظرم در این فصل پیشرفت کرده‌ایم. 14 امتیاز با جایگاه سوم لیگ برتر فاصله داشتیم اما در پایان فصل سوم شدیم و به لیگ قهرمانان اروپا نیز راه یافتیم".

این در حالی‌ست که دخیا اخیرا و در پی اشتباهاتی که داشت شدیداً مورد انتقادات زیادی قرار گرفته بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала