Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی لایپزیگ: راه شکستن دادن پی‌اس‌جی را بلدم

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر یولیان ناگلزمان سرمربی لایپزیگ Germany Soccer Champions League Leipzig
یولیان ناگلزمان سرمربی لایپزیگ  Germany Soccer Champions League Leipzig - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یولیان ناگلزمان سرمربی موفق لایپزیگ مدعی است که تیمش می‌تواند با ارائه بازی تیمی از سد پی‌اس‌جی بگذرد و راهی فینال شود.

به گزارش اسپوتنیک، مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب با برگزاری یک دیدار آغاز خواهد شد و دو تیم پی‌اس‌جی و لایپزیگ به مصاف هم می‌روند.

ناگلزمن - اسپوتنیک افغانستان
واقعیت عجیب؛ سرمربی لایپزیگ جوان‌تر از مسی و رونالدو! + عکس

بسیار از کارشناسان شانس پاریس را برای حضور در فینال بیشتر از لاپیزیگ می‌دانند اما سرمربی جوان این تیم مدعی‌ست که راه شکست دادن پی‌اس‌جی را بلد است و تمام تلاشش را خواهد کرد تا راهی فینال شود.

او به سایت گول در این مورد گفت:" حریف ما بازیکنان با استعداد باورنکردنی و با سرعت بالا دارد. آنها گاهی غیر قابل مهار هستند چرا که بازیکنی مثل امباپه خیلی سریع اند و نمی‌توان کاری در این باره انجام داد. من باور دارم که اگر توپ زیادی در اختیار داشته باشیم و موقعیت‌سازی کنیم می‌توانیم به حریف ضربه بزنیم.  کار تیمی مهم است. اول و بیشتر از همه باید اطمینان حاصل کنیم که مانع از رسیدن توپ از عمق می‌شویم. آنها مناطقی دارند که دوست دارند در برابر زنجیره دفاع حریف در آن بازی کنند. ما ایده این که چطور این فضاها را ببندیم داریم. در کل بلد هستم که پاریس را شکست داده راهی فینال شویم".

این در حالی‌ست که این تیم در مرحله قبلی اتلتیکومادرید را شکست داده و موفق شد به این مرحله راه یابد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала