غنی: ما یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان هستیم، اما متاسفانه مفکورۀ گدایی داریم

© Photo / ارگغنی: ما یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان هستیم، اما متاسفانه مفکورۀ گدایی داریم
غنی: ما یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان هستیم، اما متاسفانه مفکورۀ گدایی داریم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور خطاب به جوانان گفت: افغانستان را از بی ثباتی به ثبات، از فقر به ثروت و از انزوا به متن و از بی اعتمادی فرهنگی به نقطۀ وصل فرهنگی مبدل کنید.

به گزارش اسپوتنیک، ارگ ریاست جمهوری افغانستان با یک نشر یک خبرنامه نگاشته است، که محمد اشرف غنی رئیس افغانستان شام امروز در مراسم گرامی داشت از روز بین المللی جوانان که به ابتکار معاونیت اول ریاست جمهوری برگزار شده بود، اشتراک و سخنرانی کرد.

غنی خطاب به جوانان: شما رهبران و مدیران آیندۀ افغانستان هستید - اسپوتنیک افغانستان
غنی خطاب به جوانان: شما رهبران و مدیران آیندۀ افغانستان هستید

رئیس جمهور با بیان اینکه قارۀ آسیا در حال مبدل شدن به مهمترین قطب جهان است، گفت که مهمترین سرمایه افغانستان، موقعیت آن است، از این جهت نسل نو ما باید نوع ارتباطات خود را بدانند و آنرا مدیریت کنند. وی افزود: زعامتی که از شما توقع داریم، زعامت رسیدن به هدف است.

رئیس جمهور غنی با اشاره بر اینکه ما یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان هستیم، اما متاسفانه مفکورۀ گدایی داریم، گفت که از گدایی باید بیرون شویم و اتکاء به خود را با همکاری جهانی مدیریت کنیم. حس اتکاء به خود داشته باشید و کمر تان را محکم ببندید.

رئیس جمهور غنی از جوانان خواست تا مناسبات شان را با اتحادیه های جوانان خارج کشور ایجاد کنند و آنان را به چشم رقیب نبینند و اگر می خواهید انقلاب چهارم صنعتی را مدیریت کنید، افغان های خارج کشور، سرمایه بزرگ برای تان است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала