Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام اینیستا به هواداران پس از فاجعه لیسبون + عکس

© REUTERS / Juan MedinaSoccer Football - Spanish King's Cup Final - FC Barcelona v Sevilla - Wanda Metropolitano, Madrid, Spain - April 21, 2018 Barcelona's Andres Iniesta celebrates by lifting the trophy after the match as the King of Spain Felipe VI applauds
Soccer Football - Spanish King's Cup Final - FC Barcelona v Sevilla - Wanda Metropolitano, Madrid, Spain - April 21, 2018 Barcelona's Andres Iniesta celebrates by lifting the trophy after the match as the King of Spain Felipe VI applauds - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آندرس اینیستا کاپیتان سابق بارسلونا، پس از شکست این تیم برابر بایرن مونیخ در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا جمعه شب هفته گذشته در لیسبون پرتگال برابر بایرن مونیخ قرار گرفت و با نتیجه سنگین 2-8 تحقیر و از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت.

کاتالان‌ها با این شکست عملاً نشان دادند که در بحران عمیقی فرو رفته اند و مدیران این تیم تلاش دارند تا با اتخاذ تصامیم مهم و آوردن تغییرات بزرگ باشگاه را از این وضعیت نجات دهند.

این شکست سنگین که واکنش‌های متفاوتی در پی داشت، ستاره‌های سابق این تیم را نیز مجبور کرد تا به این موضوع واکنش نشان دهند و آندرس اینیستا کاپیتان سابق باشگاه با نشر توییتی از هوداران خواست تا باهم متحد بمانند.

اینیستا نوشت:" ما یک تیم هستیم. همیشه باهم و متحد برای ساختن بزرگترین باشگاه دنیا."

این در حالی‌ست که برخی دیگر از ستاره‌های بارسلونا از باشگاه انتقاد کرده بودند اما اینیستا واکنش متفاوت داشت و هواداران خواست تا با هم متحد بمانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала