Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وکیل «پپ گواردیولا»: موکلم صد در صد در منچسترسیتی می‌ماند

© REUTERS / Phil Noble Реация Хосепа Гвардиола на матче "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Реация Хосепа Гвардиола на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نمایندۀ سرمربی منچسترسیتی، خبرهای برکناری موکلش را رد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، جوزپ ماریا، مدیر برنامه و دوست پپ گواردیولا سرمربی کنونی منچسترسیتی در مصاحبه گفتگویی با سایت «گل» اظهار داشت که موکلش به عنوان سرمربی منچسترسیتی باقی می‌ماند.

مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان
سرمربی اخراجی تاتنهام، گزینۀ جانشینی گواردیولا در منچسترسیتی

او در بخش دیگری از صحبت‌هایش می‌گوید که گواردیولا تا سال 2021 با سیتی قرار داد دارد و او در حال حاضر در تلاش اصلاحات در تیم است. او خبرهای منتشر شده از سوی رسانه‌ها مبنی بر گرفتن هدایت بارسلونا را نیز رد کرده است. منچسترسیتی در آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا توسط لیون شگفتی‌ساز با نتیجه 3 بر یک حذف شد تا همچنان گواردیولا در لیگ قهرمانان ناکام بماند.

گواردیولا 9 سال است که طعم فینال لیگ قهرمانان نچشیده است. پس از باخت منچسترسیتی در مقابل لیون کاملاً مشخص شد که تفکرات او در لیگ قهرمانان موفقیت‌آمیز نیست و باید تحولی در خود ایجاد کند. اما هواداران منچسترسیتی در روز گذشته با هشتگ pepout در فضای مجازی خواستار اخراج او شدند.

مدیران باشگاه منچسترسیتی تا به امروز هیچ واکنشی در این خصوص نشان نداده‌اند و هیچ تصمیمی برای برکناری یا ماندن او نگرفته اند. در صورت جدایی و یا اخراج گواردیولا از منچسترسیتی او تنها سرمربی خواهد بود که به دلیل ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا از سمت خود برکنار می‌شود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала