Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان در فرودگاه بارسلون دیده شد؛ او امروز سرمربی بارسلونا می‌شود؟ + عکس

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی تیم ملی هالند Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands
رونالد کومان سرمربی تیم ملی هالند  Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان هالندی به نیمکت بارسلونا نزدیک‌تر از همیشه است و گفته می‌شود به‌زودی رسماً مربی کاتالان‌ها خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از شکست، ستین هر لحظه به درب خروج نزدیک‌تر شد و بسیار از پیمینتا، پوچتینو و رونالدو کومان به عنوان شانس‌های مربیگری در بارسلونا نام بردند که شانس کومان از بقیه بیشتر بود

رونالد کومان - اسپوتنیک افغانستان
کومان فردا به عنوان سرمربی بارسا معرفی می‌شود + عکس

این مربی که گل اولین قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان را مقابل سمپدوریا به ثمر رسانده، طبق شنیده‌ها نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت بارسلوناست. در همین زمینه مارکا عکس و فیلمی را به استناد برنامه ال چرینگیتو منتشر کرده که در آن رونالد کومان را در فرودگاه بارسلونا نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده قبلی، امروز قرار است یک جلسه مهم در باشگاه بارسلونا برگزار و تکلیف سرمربی این تیم مشخص شود. باید دید حضور کومان در بارسلونا به دلیل همین جلسه و انتخابش به عنوان سرمربی بارسلونا خواهد بود یا خیر. این تصویر  هم مربوط به خروج کومان از بارسلوناست که روز گذشته اتفاق افتاد و یکی از خبرنگاران اسپانیایی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده است.

بعد از شکست سنگین بارسلونا با هشت گل مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان و حذف ناباورانه این تیم، دیگر جدایی کیکه ستین قطعی به نظر می رسد و اخبار حاکی از توافق بارسلونا برای همکاری با رونالد کومان برای فصل آتی است.

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала