Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

70درصد هواداران مخالف سرمربیگری کومان در بارسلونا

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر رونالد کومان سرمربی تیم ملی هالند Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands
رونالد کومان سرمربی تیم ملی هالند  Belarus Soccer Euro 2020 Qualifier Belarus - Netherlands - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان از نظر مخاطبان نشریه اسپانیایی «موندودپورتیوو» گزینه مناسبی برای هدایت بارسلونا نیست.

به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان، سرمربی جدید بارسلونا خواهد بود. پس از اخراج کیکه ستین، جوزپ ماریا بارتومئو شخصا اقدام به انتخاب رونالد کومان کرده است. با این حال به نظر می‌رسد هواداران بارسلونا موافق این انتخاب نیستند.

Ronald Koeman, entrenador de la selección holandesa (foto de archivo) - اسپوتنیک افغانستان
تیتر امروز «مارکا»: کومان وارد می‌شود، بحران اما ادامه دارد

اکنون «ال موندو دپورتیوو» که یکی از پر مخاطب ترین رسانه‌های نزدیک به بارسلوناست در یک نظر سنجی آنلاین سوالی را پیرامون رضایت یا عدم رضایت هواداران بارسلونا در مورد انتصاب احتمالی رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسلونا مطرح کرده است. در این نظر سنجی حدود 11 هزار نفر شرکت کردند و در مجموع 70 درصد از رای دهندگان از انتخاب احتمالی رونالد کومان به عنوان سرمربی بارسلونا ناراضی بودند.

این نظر سنجی نشان می‌دهد که فقط 30 درصد هواداران بارسلونا موافق آمدن کومان هستند و انتصاب این سرمربی هم نمی‌تواند آتش خشم آن‌ها را خاموش کرده و رضایت آن‌ها را در پی داشته باشد. کومان 75 ساله در رده باشگاهی، رزومه قابل قبولی ندارد و بهترین دوران او به زمان حضورش روی نیمکت آژاکس و آیندهوون برمی گردد که 3 بار فاتح لیگ هالند شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала