اسلام آباد افغانستان و هند را به همکاری ضد پاکستانی متهم کرد

© East News / Action press/Public Addressاسلام آباد افغانستان و هند را به همکاری ضد پاکستانی متهم کرد
اسلام آباد افغانستان و هند را به همکاری ضد پاکستانی متهم کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دولت پاکستان سازمان‌های اطلاعاتی هند و افغانستان رابه همکاری با تروریستها ضد اسلام آباد متهم کرد .

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از اکسپرس نیوز؛ طبق اعلام سازمان های امنیتی پاکستان با همکاری سازمان اطلاعاتی کشور هند موسوم به راو و سازمان اطلاعاتی کشور افغانستان تروریست های گروه های مختلف از جمله تحریک طالبان پاکستان برای حمله به نظامیان پاکستان آماده شده‌اند.

گزارش ها حاکی است پاکستان مدعی شد: روابط پنهان این گروه های تروریستی با سازمان های اطلاعاتی هند و افغانستان به صورت مستند افشا شده است.

Imran Khan - اسپوتنیک افغانستان
عمران‌ خان: اسرائیل را هرگز به رسمیت نمی‌شناسیم

پاکستان تصریح کرد: رفتار سازمان اطلاعات کشور افغانستان می تواند مانع راه صلح در این کشور باشد و به اختلافات منطقه ای نیز دامن خواهد زد.

اسلام آباد اعلام کرد: در تاریخ 16 آگست نشست مشترکی بین مسئولین اطلاعاتی دو کشور هند و افغانستان و نمایندگان گروه های تروریستی تحریک طالبان پاکستان، جماعت الاحرار و حزب الاحرار در پکتیکا برگزار شده و طبق اطلاعات مستند موجود از سوی جماعت الاحرار اکرام الله ترابی در این نشست حضور داشته است.

در این نشست شرکت کنندگان راهکارهای افزایش نا امنی در پاکستان را بررسی کرده و برای همکاری بیشتر با نهادهای افغانستانی و هندی اعلام آمادگی کرده‌اند.

طبق گفته مسئولین پاکستانی کشورهای هند و افغانستان خواهان افزایش حملات تروریستی علیه نظامیان پاکستانی به خصوص نیروهای پلیس این کشور شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала