Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امکان جایگزینی بنزما توسط لوکاکو

© REUTERS / POOLSan Siro, Milan, Italy - February 27, 2020 Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez
San Siro, Milan, Italy - February 27, 2020    Inter Milan's Romelu Lukaku celebrates his goal with Alexis Sanchez - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق گزارش ها، رئال مادرید اقدامی را برای روملو لوکاکو به عنوان جانشین کریم بنزما، بازیکن با تجربه‌ی خود در نظر گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، مهاجم بلجیمی یک فصل پرشور و حساس در اینتر میلان را پشت سر گذاشته و از درخشش در این تیم لذت برده و غول های سری آ را در هفته جاری به فینال لیگ اروپا رسانده است.

33 گل او علاقه رئال را به خود جلب کرده است و طبق گفته Le10 Sport او در لیست دلخواه 4 مهاجمی قرار دارد که این باشگاه مشخص کرده است.

اگرچه بنزما فصل پرکاری را در مقابل دروازه داشته است، اما 27 بار گلزنی کرده و وی در دسامبر 33 ساله می شود و مادرید شروع به جستجوی گزینه های دیگر می کند.

بیگ روم بعد از دو سال دشوار در اولدترافورد جایی که او با فرم نامناسب و مصدومیت‌های مختلف مبارزه کرد، اعتقاد بر این است که لوکاکو 27 ساله در این فهرست کوتاه رئال متناسب است.

در این گزارش ادعا می شود كه كیلیان امباپه فوق ستاره PSG، ارلینگ هالند از بوروسیا دورتموند و سادیو مانه از لیورپول برعلاوه‌ی لوکاکو، گزینه‌های جایگزین بنزما در رئال مادرید هستند.

​برای لوکاکو، علاقه برنابئو از اولین فصل حضور در سری آ خیره‌کننده است در حالی‌که او را در آستانه تساوی با یک رکورد تعیین شده توسط رونالدو برازیلی بیش از 20 سال پیش می باشد.

در صورت گلزنی در دیدار فینال لیگ جمعه اروپا مقابل سویا، او با رکورد 22 ساله افسانه برزیلی برای بیشترین گل ها در یک فصل اول در سن سیرو برابری می‌کند.

لوكاكو در مصاحبه با ESPN اظهار داشت: "رونالدو فوتبال را تغییر داد."

او (رونالدو) کسی بوده که (لوکاکو) به او نگاه می کرد.

شما می دیدید که او در حال انجام مراحل گام به گام است و شما فکر می کردید: "چه کسی این کار را می کند؟" شما می دیدید مدافعان در حال سقوط هستند و شما فقط باید "واو" می‌گفتید.

'گلهایی که او به ثمر رساند در زمان‌های حساس بود. او گل هایی را که دوست داشتید به ثمر رساند.

او ابعاد مهاجم را تغییر داد. او سریع بود، او می تواند مانند یک وینگر دریبل بزند، مثل یک گاو نر بدود، به اندازه یک گاو قدرت داشت."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала