Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توئیت شیطنت‌آمیز بایرن؛ یادآوری شکست 8 گُله بارسا + عکس

© REUTERS / Kai PfaffenbachBayern Münih, Almanya Kupası'nda finale çıktı
Bayern Münih, Almanya Kupası'nda finale çıktı - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بایرن مونیخ با انتشار پیراهن شماره 8 خود از پیراهن جدید برای دیدار امشب مقابل لیون رونمایی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بایرن مونیخ همچنان از پیروزی هشت گله مقابل بارسلونا خوشحال است و به نظر می رسد که بخش شبکه های اجتماعی این باشگاه از کری خوانی دست نمی کشد.

صفحه توییتر بایرن مونیخ به بهانه رونمایی از پیراهن باواریایی ها در بازی امشب مقابل لیون کنایه ای به بارسلونا و شکست هشت بر دو این تیم در بازی جمعه گذشته نیز زده است. در حقیقت صفحه توییتر بایرن مونیخ به بهانه رونمایی از پیراهن ها در بازی امشب پیراهن خاوی مارتینز با عدد هشت را انتخاب کرده است. در حالی که آنها می توانستند پیراهن های ستارگان این روزهای تیمشان نظیر لواندوفسکی،مولر، دیویس، کومان و ... را انتخاب کنند اما به شکل شیطنت آمیزی شماره هشت را انتخاب کرده اند تا داغ دل هواداران بارسلونا را زنده کنند.

به نظر می رسد که شکستی که جمعه گذشته کیکه ستین و تیمش متحمل شدند تا سالها مایه کری خوانی هواداران تیم های رقیب بارسا برای آنها باشد چرا که قریب به شصت سال بود که در مرحله حذفی اروپا تیمی هشت گل نخورده بود و از سویی خود بارسا نیز پس از هفت دهه برای هشت بار در یک بازی دروازه اش گشوده شد تا یکی از دردناک ترین شکست های تاریخش را تجربه کند و درست چند روز پس از این باخت ستین به عنوان یکی از مسببان آن برکنار شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала