Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ رینییر ژسوس به دورتموند پیوست

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رینییر ژسوس ستاره جوان رئال مادرید با قرارداد قرضی به باشگاه دورتموند آلمان پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه فوتبال رئال مادرید با انتشار بیانیه‌ای رسما اعلام داشت که رینییر ژسوس برای دو فصل آینده به بوروسیا دورتموند قرض داده شده است.

بدین ترتیب مادرید همان فرمول اشرف حکیمی را با وی تکرار می‌کند که ستاره فعلی اینتر نیز به مدت دو فصل در باشگاه آلمانی بازی کرد.

عملیاتی که پس از جدایی اشرف به سمت اینتر، وایخو به گرانادا، ژاوی سانچز به وایادولید و کوبو به ویارئال آغاز شده بدین ترتیب سبک‌تر است. در حال حاضر 32 بازیکن در تیم زیدان حضور دارد و 7 بازیکن هستند که در صورت خرید باید به دنبال مقصد جدید بگردند.

رینییر در جنوری قبل در پی سیاست خرید استعدادهای جوان که مادرید سالهاست روی آن کار می کند وارد مادرید شد. مانند هموطن‌اش وینسیوس و رودریگو مقصد آنها به محض رسیدن کاستیا زیر نظر رائول بود. با این حال بحران کروناویروس تنها حضور وی را در سه بازی اخیر رقم زد.

در آخرین بازی با تیم ذخیره سازی مقابل کوروکسو او دو گل زد اما در آنجا مجبور شد از هم تیمی‌های خود خداحافظی بگیرد. زیدان پس از استراحت او را برای تمرین دعوت کرد اما بعد از مصدومیت او نتوانست موفقانه حضور یابد.

از پایان فصل زیزو تصمیم به احیای دوباره رینییر گرفت و او را به همین دلیل قرض داد، فرمول موفقی که مادرید برای بازیابی آن‌ها و مهم بودن در میادین ارائه داده است. ستاره برزیلی راه اشرف را دنبال خواهد کرد که مادرید از او عملکرد مانند والورده، آسنسیو، لونین یا اودگارد را دریافت نمی‌کند اما با انتقال 40 میلیون یورویی وی، سود اقتصادی خوبی خواهد نمود.

پس از امضای قرارداد رینییر اظهار داشت: "من خوشحالم که الان در بوروسیا حضور دارم. این باشگاه به بهبودی بازیکنان جوان شناخته شده است. می‌خواهم در اینجا چیزهای زیادی یاد بگیرم، بازی های زیادی انجام دهم و در موفقیت تیم کمک کنم. امیدوارم که بسیاری از لحظات خوشحال کننده را با هم داشته باشیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала