Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز و بوسکتس چاره جدید بارسا برای خرید لاوتارو

© REUTERS / SERGIO PEREZلوئیز سوارز
لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا می‌تواند برای جذب لاوتارو مارتینز از اینتر، لوییز سوارز و بوسکتس را وارد معامله نماید.

به گزارش اسپوتنیک، کالچیو مرکاتو پس از صحبت‌های رییس بارسلونا مدعی شد که بارسا می‌تواند لوئیس سوارز و بوسکتس را در عملیات خرید لاوتارو مارتینز پیشنهاد بدهد.

سخنان جوزپ ماریا بارتومئو رئیس بارسلونا درباره انقلابی که آنها قصد دارند در تیم اول اول بیاورند و ارتباطی که از او با بازیکنان غیر قابل انتقال داده شده، باعث ایجاد اوج گیری شایعات در ایتالیا شده جایی که آن‌ها همیشه از تحرکات موجود در بازار آگاه هستند.

با آنکه بارتومئو نام بازیکنان غیر قابل انتقال مانند لوئیز سوارز و سرخیو بوسکتس را اعلام نکرده اما درب پیش بینی احتمالات مربوط به انتقالات بازار را باز کرده است.

به این معناست، اصلی‌ترین انتقالی که می‌تواند در تابستان امسال انجام شود خرید لاوتارو مارتینز توسط بارسلونا است. مذاکره‌ای که به تأیید رئیس بارسلونا که فراز و نشیب بسیاری داشته و به دلیل مشارکت اینترمیلان در مرحله نهایی لیگ اروپا در حالت آماده باش قرار ‌دارد جایی که دقیقاً مهاجم آرجانتینی نقش برجسته‌ای را بازی می‌کند.

در انتظار از سرگیری مذاکرات پورتال ایتالیایی کالچیو مرکاتو در حال حاضر حدس می‌زند که احتمالاً بارسلونا به منظور پایین آوردن قیمت عملیات و به دنبال سیاست‌های فروش خود، ممکن است دو مورد را شامل این عملیات نماید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала