Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تغییر استراتژی بارسا برای بازگشت نیمار

© AFP 2023 / TORU YAMANAKAFC Barcelona football star Neymar answers questions during a press conference to announce new sponsorship with Japanese internet retailer Rakuten in Tokyo on July 13, 2017.
FC Barcelona football star Neymar answers questions during a press conference to announce new sponsorship with Japanese internet retailer Rakuten in Tokyo on July 13, 2017.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی‌که شایعات بازگشت نیمار به بارسلونا سرخط درشت رسانه‌هاست اما دید بارسلونا طی چند ساعت گذشته در این مورد کاملاً تغییر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی‌که در روزهای اخیر رسانه‌های کاتالونیا احتمالاً با اطمینان از برخی باور مسولین بارسلونا گزارش دادند که آنان در حال بررسی مجدد پرونده نیمار هستند، در چند ساعت گذشته اما چرخش بزرگی رخ داده است. در واقع هنگامی که در رسانه‌های کاتالونیا مورد سؤال قرار گرفت جوزپ ماریا بارتومئو رییس بارسا برای خاتمه دادن به همه گمانه زنی‌ها کاملاً واضح گفت: "در شرایط فعلی بیماری همه‌گیر پی‌اس‌جی آماده نیست تا او را بفروشد. دقیقاً مثل این‌که ما آماده فروش آنسو فاتی نیستیم."

در این مورد همچنان یکی دیگر از رهبران بارسا ژاوی ویاخانا عضو هیئت مدیره به موندو دیپورتیوو، احتمال حضور گریزمان را در این قرارداد رد کرد: "آنتوان گریزمن بازیکن فوق العاده ای است اما درست است که در سیستم مورد استفاده بارسلونا نیست. سازگاری سخت است، ولی ما اطمینان داریم که او تا چند فصل آینده به خوبی در ترکیب تیم قرار خواهد گرفت. ما او را به عنوان یک جزء معامله برای بازگرداندن نیمار فکر نمی‌کنیم."

 

تغییر استراتژی برای بارسا ...

چگونه می‌توان این چرخش ناگهانی را توضیح داد؟ در باره تجزیه و تحلیل موضوع این مبتنی بر یک واقعیت بسیار ساده است: در حالی که در ابتدا رئیس بارتومئو به فکر استفاده از استراتژی ترغیب اطرافیان نیمار برای متقاعد کردن او برای ماندن بود، وی سرانجام تصمیم گرفت همه شرط بندی‌های جدید را به شخصیت و پروژه مربی جدید رونالد کومان وابسته نماید. بنابراین ترجیح داده شد تا با سرعت بیشتر پیرامون نیمار آرامش ایجاد شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала