Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جام جهانی اسکی آلپاین لغو شد

© Sputnik / Александр Кряжев /  مراجعه به بانک تصاویر رقابت‌های اسکی آلپاین Russia Universiade Alpine Giant Slalom Women
رقابت‌های اسکی آلپاین Russia Universiade Alpine Giant Slalom Women - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رقابت‌های جام جهانی اسکی آلپاین در آمریکای شمالی به خاطر کروناویروس لغو گردید.

به گزارش اسپوتنیک، به خاطر وضعیت نابسامان صحی در جهان به خصوص وضعیت سلامت در ایالات متحده آمریکا امکان برگزاری رویدادهای جام جهانی اسکی آلپاین در آمریکا شمالی را غیرممکن می‌کند و از همین رو به تمامی برنامه‌های از قبل ریخته شده نقطه پایان گذاشته شد.

فدراسیون بین المللی اسکی موسوم به FIS امروز پنجشنبه اعلام داشت که تمام تست‌های مسابقات جام جهانی اسکی آلپاین که قرار بود فصل آینده در آمریکای شمالی برگزار شود قبل از پایان سال به دلیل بیماری کروناویروس و نیز به دلایل سلامتی به حالت تعلیق درآمده‌اند.

جام جهانی اسکی آلپیان که از 17 اکتبر در یخچال‌های اتریشی سلدن (تیرول) آزمایش‌های فنی بخش بانوان را که در کلینگتون (ایالات متحده آمریکا) برنامه ریزی شده را از تقویم خود در تاریخ 28 لغو نمود.

 

بازی‌‌های مردان؛

مسابقات سرعت دریاچه لوئیز از 25 تا 29 نوامبر نیز لغو می‌شود و تکنیک‌های فنی و سرعت در بیفر کریک/وایل (ایالات متحده) بین 4 و 6 دسامبر انتظار می‌رود انجام شود. طی تصمیمی که FIS گرفته قصد دارد به طور رسمی در تاریخ 3 اکتبر اعلام کند که تمام بازی‌های آزمایشی در ایستگاه‌های دیگر اروپا دوباره تنظیم خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала