Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی مسی پیشنهاد دیویس را رد کرد + عکس

© REUTERS / Juan MedinaЛионель Месси на матче "Барселона" - "Реал Мадрид"
Лионель Месси на матче Барселона - Реал Мадрид - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آلفونسو دیویس ستاره بایرن مونیخ افشا کرد که لیونل مسی پیشنهاد مبادله پیراهن وی را رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آلفونسو دیویس که لیونل مسی را الگوی خود می‌داند مدعی شده که بعد از باخت بارسلونا با نتیجه 8-2 برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، لیونل مسی  از تعویض پیراهن با وی امتناع ورزید زیرا او بسیار ناراحت بود.

این مدافع کانادایی اعتراف کرد که سعی کرده تحفه از بازیکن موردعلاقه‌اش بدست آورد.

دیویس گفت: "من آن را درخواست کردم (پیراهن مسی را) اما فکر می‌کنم او کمی ناراحت بود و رد کرد، شاید دفعه دیگر."

طبق دستورالعمل‌های یوفا به بازیکنان توصیه می‌شود که به دلیل نگرانی‌های بهداشتی و ایمنی کروناویروس، پیراهن را تعویض نکنند.

دیویس یک سال موفقیت آمیز را در ترکیب بایرن داشته و 45 بازی انجام داده و توانسته سه گل بزند و همچنان 10 پاس گل در تمامی رقابت‌ها ثبت کرده است.

از طرف دیگر مسی با داشتن بیش از 600 گل دوران حرفه‌ایی برای کاتالان‌ها به عنوان یکی از بزرگترین بازیکنان در تمام دوران شناخته می‌شود.

با وجود عدم تعویض پیراهن مسی، دیویس هنوز از فُرم اخیر خود خوشحال است و فُرصت بازی مقابل فوق ستاره آرجانتینی برای او و خانواده‌اش یک اتفاق بزرگ است.

دیویس افزود: "صادقانه بگویم من در میان کلمات راه گم کرده‌ام، (بازی مقابل مسی) یک رویا است. مادرم دیروز با من تماس گرفت و پدرم تلفن را قطع کرد. من گفتم "بله" و بعد هر دو شروع کردیم به خندیدن پشت تلفون."

او افزود: "صادقانه ما حتی نمی‌توانستیم باور کنیم زیرا او می‌داند که من وقتی جوان‌تر بودم به مسی نگاه می‌کردم و حالا که مقابل او بازی می‌کنم واقعاً خوب است. در حال رشد همیشه او را تماشا می‌کردم و اکنون در حال دفاع مقابل او هستم. این یک بازی توپ کاملا متفاوت خواهد بود."

دیویس همراه تیم بایرن روز یکشنبه در فینال لیگ قهرمانان اروپا در لیسبون به مصاف پاری‌سن‌ژرمن خواهد رفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала