Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد اولیه آژاکس به بارسا رسید

© REUTERS / SERGIO PEREZلوئیز سوارز
لوئیز سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آژآکس هالند برای خرید لوییز سوارز از بارسلونا پیشنهاد اولیه خود به ارزش 13.5 میلیون پوند به این باشگاه فرستاد.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی‌که از زمان آمدن رونالد کومان و شروع بازسازی اساسی بارسا جایگاه سوارز در خطر افتاده حالا باشگاه آژاكس آمستردام پیشنهاد به ارزش 13.5 میلیون پوند را برای انتقال این بازیکن ارائه کرده است.

اعتقاد بر این است که این مهاجم 33 ساله از رؤسای جدید نیوکمپ اطلاع دریافته که دیگر در ترکیب این تیم جایگاه ثابت نخواهد داشت.

رونالد کومان سرمربی جدید بارسا پس از تحقیر 8-2 این تیم در لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ، یک تعمیرات اساسی را روی دست گرفته است.

به وی گفته شده که فقط 7 بازیکن از جمله لیونل مسی و آنتوان گریزمن می‌مانند و برای فروش نیستند.

این امر باعث شده سوارز مهاجم اروگوئه‌ای راه هالند در پیش بگیرد اگرچه تا هنوز امیدی برای ماندن در اسپانیا را دارد.

ال چیرینگیتو می‌گوید آژاکس در تلاش برای خرید مجدد این مهاجم که در 159 بازی برای آنها 111 گل به ثمر رسانده است، اقدام کرده است.

این که آیا این مقدار پول کافی برای کسی است که در حال حاضر هفته 400.000 پوند دریافت می‌کند اما به نظر می‌رسد که آژاکس نقطه آخر برای فرود سوارز می‌باشد. این در حالیست که یوونتوس نیز به این بازیکن علاقه دارد.

انزو الیوره روزنامه نگار اروگوئه‌ای همچنان مدعی‌ست که اُورمارس كه مدیر ورزشی آژاكس تلاش كرده زمینه را برای بازگشت وی فراهم كند.

الیورا به برنامه ورزشی "پولی دی پورتیوو" از طریق "فوتبال انساید" گفت: "اورمارس سوارز را می‌خواهد و درهای یوهان کرویف آرنا را به روی او را باز کرده است."

سوارز یک فصل از قراردادش باقی‌مانده اما یک بند دارد که اگر 60 درصد بازی‌های بارسا را در فصل بعد بازی کند، قرارداد فعلی او به طور خودکار یک سال دیگر تمدید می‌شود.

تیم اینتر میامی دیوید بکهام نیز با انتقال او در ارتباط است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала