Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کریستیانو- جورجینا؛ کاملترین و عاشقانه‌ترین تعطیلات + عکس

© AFP 2023 / Oscar Del PozoCristiano Ronaldo với bạn gái Georgina Rodriguez
Cristiano Ronaldo với bạn gái Georgina Rodriguez  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو و دوست دخترش جورجینا رودریگز در حال سپری کردن تعطیلات کاملا عاشقانه و به دور از دغدغه‌های فوتبالی در آب‌های دریای مدیترانه است.

به گزارش اسپوتنیک، زوج کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز روزهای تعطیلات شان را با نهایت عاشقانه و دوست داشتنی کنار هم در یک کشتی مفرح به گونه رویایی سپری می‌کنند. آنها پس از پیمودن آب‌های ایتالیا، موناکو و فرانسه اکنون به " جزایر پیتوسوسی" رسیده‌اند.

به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگز از تابستان زندگی خود لذت می‌برند. یا حداقل می‌توان نتیجه گرفت که اگر به دنیای مجازی توجه کنیم نشان می‌دهد که سوپراستار پرتگالی با مدل اسپانیایی هفته‌هاست که در شبکه‌های اجتماعی عکس‌های شان را به اشتراک می‌گذارند و این یک پنجره مستقیم برای تعطیلات اختصاصی و عاشقانه آنهاست که برای خیلی‌ها غیرقابل دسترسی است.

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

کریستیانو اخیراً یک قایق تفریحی لوکس به خدمت گرفته که بر روی آن تمام خانواده‌اش را برای سفر به سواحل مدیترانه سوار کرده است. بندرهای ایتالیا، موناکو یا فرانسه قبلاً قایق مهاجم یوونتوس و دوست دختر او را شاهد بوده‌اند و جورجینا وظیفه دارد میلیون‌ها نفر از هواداران‌اش را با انتشار پُست‌های جالب در هر یک از مقاصد مورد سفر شان دریایی شان سرگرم می‌کند.

حالا خبر می‌رسد که این زوج معروف فعلا در آب‌های ایبیزا قرار دارند. این مدل ساعاتی پیش عکسی منتشر کرد که در آن او در کنار کشتی از یکی از غروب‌های دیدنی بالارلیک ظاهر می‌شود. با لباس سفید زیبا جورجینا تصویر رویایی دیگری را به گالری تابستانی تابناک‌اش اضافه کرد.

View this post on Instagram

🌅

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

داستان عاشقانه

علاوه بر نشان دادن تعطیلات در دریاهای بزرگ آنچه از طریق پست‌های رسانه‌های اجتماعی کریستیانو و جورجینا مشخص می‌شود این است که به نظر می‌رسد روابط آنها لحظات بسیار شیرین را پشت سر می‌گذارد. و این است که این زوج در عکس‌ها و نظرات شان در اینستاگرام یک داستان عاشقانه دایمی را به نمایش می‌گذارند.

View this post on Instagram

Que afortunada me siento ❤️

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

آخرین پُست عاشقانه آنها چند ساعت پیش منتشر شد وقتی که این مدل عکس دیگری را منتشر کرد که در آن او در حال بوسیدن کریستیانو است که هر دوی آنها به خوبی روی یکی از مبل‌های موجود بر روی عرشه قایق بادبانی لَم داده‌اند. زن جوان با همراهی لبخند نوشت: "چقدر احساس خوشبختی دارم." و مطمئناً نمی‌توان گفت که جورجینا اخیراً نشانه‌هایی از خوشبختی را نشان نداده است چیزی که او با هر سهم گرافیکی جدید در شبکه‌های اجتماعی مجدداً تأیید می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала