Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خداحافظی آبیدال با هواداران بارسا + عکس

© Sputnik / Aleksey Kudenko  /  مراجعه به بانک تصاویر El exjugador de fútbol y actual secretario técnico del FC Barcelona, Eric Abidal
 El exjugador de fútbol y actual secretario técnico del FC Barcelona, Eric Abidal - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اریبک آبیدال مدیر ورزشی تازه اخراج شده بارسلونا با هواداران این تیم طی نامه‌ای خداحافظی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اریک آبیدال دبیر فنی سابق بارسلونا که سه‌شنبه گذشته از سمت خود استعفا داد امروز پنج شنبه از طریق صفحه اینستاگرام‌اش نامه‌ای را به هواداران بارسلونا نوشت.

وی در این نامه که از ابتدا تا انتها به زبان کاتالانی نوشته شده است با هواداران بلوگرانا خداحافظی می‌کند و توضیح می‌دهد که چرا تصمیم گرفت تا سال باقی مانده از قراردادش را منتفی کند.

نامه خداحافظی اریک آبیدال:

می‌خواهم از این خطوط استفاده کرده و از همه شما خداحافظی کنم. من از عمق وجود سپاسگزاری می‌کنم که در دو مرحله مهم زندگی‌ام اینجا کار کردم. یکی به عنوان یک بازیکن و دیگری به عنوان رئیس دبیرخانه فنی بارسلونا.
این وداع دوم شامل 2 سال است که در آن سعی کرده‌ام کار کنم تا بارسا بهتر شود. دو فصل شدید که به انتخاب خودم پایان داده‌ام. با وجود این‌که هیئت مدیره روز دوشنبه من را در سمت‌ام ابقا کرد اما سه‌شنبه گذشته استعفا دادم. در دو سال گذشته سعی‌کردم تغییراتی ایجاد کنم که فکر می‌کردم برای آینده تیم اول بسیار مهم است. با وجود اعتقاد و اصرار من موفق نشده‌ام. به همین دلیل فکر می‌کنم زمان پایان یافتن رابطه من با این باشگاه فرا رسیده است.
می‌خواهم درج کنم که من یک سال قرارداد را که هنوز با بارسلونا داشتم، استعفا دادم. امروز وضعیت این باشگاه پیچیده است اما شک نکنید. من با تمام وجود آرزو می‌کنم که برطرف شود و موفقیت‌ها به محض این‌که شایسته این باشگاه عالی هستند، برگردند.
زنده باد بارسا و زنده باد کاتالونیا.
اریک آبیدال.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала