خرید خانه با دو یورو در ایتالیا

CC BY-SA 3.0 / Mboesch / Sambuca de Sicilia: Palazzo dell'Arpaخرید خانه با دو یورو در ایتالیا
خرید خانه با دو یورو در ایتالیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شهرداری سامبوکا دی سیچیلیا ایتالیا در یک اقدامی نمادین فروش خانه‌های این را با قیمت دو یورو آغاز کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال Idealista، مقامات شهرداری سامبوکا دی سیچیلیا به هدف افزایش جمعیت و جذب گردشگر و رونق کسب و کار اقدام به فروش خانه‌ این شهر با قیمت دو یورو کرده است.

ایتالیا فروش خانه‌های یک یورویی را از سر گرفت - اسپوتنیک افغانستان
ایتالیا فروش خانه‌های یک یورویی را از سر گرفت

پیش از این، شهردار در یک اقدام مشابهی خانه‌های این شهر را با قیمت یک یورو سمبلیک فروخته بود. دو برابر شدن قیمت خانه‌ها تمایل نشان دادن به دومین مرحله پروژه توضیح داده شده است. جوزیب کاسیوپو شهردار سامبوکا کفت که اولین مرحله وقتی خانه‌ها با قیمت یک یورو فروخته شد، بسیار موفق بود، مرحله دومی به جلو حرکت خواهد کرد.

در مجموع 15 ساختمان در این پروژه گنجانیده شده است. شرایط شرکت در آن یکسان است خریداران باید ساختمان‌ها را در ظرف سه سال با هزینه شخصی بازسازی کنند و همچنان 5 هزار یورو را در به خزانه‌داری محلی تحویل دهند و در ختم بازسازی پول شان بازگردانده می‌شود.

به گفته کاسیوپو فروش خانه‌ها قرار بود در بهار سال 2020 آغاز شود، اما شروع آن به دلیل بیماری همه‌گیر کرونا به تعویق افتاد. اکنون همه‌ چیز آماده اجرا است.

پیش از این، در ماه جون معلوم شد که بیشترین تخفیف در املاک و مستغلات در اروپا در ایتالیا ارائه می‌شود. صاحبان محلی موافقت کرده بودند تا 40 درصد از قیمت‌های بازار که قبل از بیماری همه‌گیر تعیین شده بود، تخفیف دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала