Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لواندوفسکی و گنابری، رکورد کریستیانو رونالدو و گرت بیل را شکستند + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч "Бавария" - "Ростов"
روبرت لواندوفسکی Футбол. Лига чемпионов. Матч Бавария - Ростов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجمان بایرن مونیخ با درخشش در دیدار برابر لیون توانستند رکورد جدیدی را در لیگ قهرمانان اروپا به نام خود به ثبت رسانند.

به گزارش اسپوتنیک، در جریان پیروزی سه بر صفر بایرن مونیخ مقابل لیون، سرژ گنابری، دو گل باواریایی‌ها را به ثمر رساند تا به عملکرد خوبش در لیگ قهرمانانِ اروپای این فصل ادامه دهد. او با این دو گل، تاکنون 9 گل در لیگ قهرمانان اروپای این فصل به ثمر رسانده است.

بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
این غول قابل کشتن نیست؛ بایرن پس از هفت سال فینالست شد

اما رکوردی که شب گذشته زوج لواندوفسکی و سرژ گنابری آن را شکست مربوط به مجموع گل های زده است. گرت بیل و کریستیانو رونالدو در فصل 2013/14 مجموعا 23 گل به ثمر رسانده بودند که این رکورد فوق‌العاده اکنون توسط روبرت لواندوفسکی و گنابری شکسته شده است. گرت بیل در آن فصل 6 گل به ثمر رسانده بود و رونالدو 17 تا و رئال مادرید در آن فصل قهرمان چمپیونزلیگ شده بود.

این دو بازیکن بایرن مونیخ مجموع گل های خود را در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا به 24 گل رساندند و در تاریخ لیگ قهرمانان تا کنون هیچ زوجی نتوانسته است که در یک فصل این تعداد گل را به ثمر رساند. علاوه بر گنابری، روبرت لواندوفسکی هم عملکرد خیره کننده‌ای در لیگ قهرمانان اروپای این فصل داشته است.

او با گلی که شب گذشته زد تاکنون 15 گل به ثمر رسانده است و تنها دو گل تا رکورد 17 گل کریستیانو رونالدو، که در فصل 2013/14 به آن رسیده بود، فاصله دارد. بایرن مونیخ دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا را مقابل پاری‌سن‌جرمن برگزار خواهد کرد و بخت اصلی قهرمانی به شمار می‌رود چرا که نتایجش درخشان تر از پی اس جی بوده است. هر چند که پاریسی ها هم مقابل لایپزیگ با نتیجه‌ی سه بر صفر به پیروزی رسیدند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала