Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر ورزشی بارسا: "آنسو؟ ما پیشنهاداتی را برای این بازیکنان نمی‌شنویم "

عضو شوید
رامون پلانس دبیر فنی بارسا در جریان معارفه پدری از "پروژه جوان سازی" دفاع کرد اما روشن نمود که "ما باید با افراد باتجربه به دنبال تعادل باشیم"

به گزارش اسپوتنیک، رامون پلانس در اولین حضورش به عنوان دبیر فنی بارسلونا در مراسم معارفه پدری، پس از تشکری از اریک آبیدال که روز سه شنبه از سمتش اخراج شد به تمجید از استعدادهای جوان جزایر قناری پرداخته و به سوالات خبرنگاران نیز پاسخ داد.

پلانس گفت: "کومان خودش تماس گرفت كه با مسی ملاقات کند امری طبیعی است، او كاپیتان است و بهترین بازیکن تیم و بهترین تاریخ است. ما می‌دانستیم که این جلسه برگزار می‌شود اما آنها قرارهای خصوصی هستند."

وی در پاسخ به این سؤال درباره نام بازیکنانی که سالها در این باشگاه حضور داشته‌اند و اکنون به نظر می‌رسد قابل انتقال هستند خاطرنشان کرد: "کار شما این است که تا حد ممکن اطلاعات داشته باشید اما ما به صورت داخلی و خصوصی کار می‌کنیم، با احترام فراوان به بازیکنانی که خیلی به بارسا داده‌اند. ما وقت زیادی را با كومان گذراندیم تا در مورد آنچه می‌خواهد صحبت كند و در روزهای آینده تصمیماتی دیده می‌شود اما آنچه در داخل صحبت می‌كنیم را نمی‌توان علنی كرد."

وی تأکید کرد: "ما واضح می گوییم كه می‌خواهیم تیمی با جوانان متعهد مانند پدری بسازیم اما صحبت از نام‌ها صحیح نیست، یك سری از بازیکنان وجود دارند كه رئیس گفت برای ساختن یک پروژه برنده است و این همان چیزی است كه ما به دنبال آن هستیم. استعداد ".

وی اظهار داشت كه انتقال چند میلیون دالری مانند آنسو فاتی را نمی‌توان در نظر داشت: "اگر بگوییم كه ما پروژه جوانی داریم و استعداد داخلی را ارتقا می‌دهیم پیشنهادهایی برای بازیکنانی نظیر آنسو، ریکی، آراخو... را نمی‌شنویم. یکی از مواردی که ما با کومان به آن اهمیت داده‌ایم فلسفه بودن وی در شجاعت با جوانان است، اگرچه ما باید با افراد باتجربه که چیزهای زیادی برای دادن دارند تعادل برقرار کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала