Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پایان زودهنگام تعطیلات مسی برای ملاقات با کومان

© AFP 2023 / Josep LAGO لیونل مسی
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی کاپیتان بارسلونا تعطیلات خود را کوتاه کرد تا با رونالد کومان دیدار نماید.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی تعطیلات خود را کوتاه کرد تا در دیدار با رونالد کومان امروز به گفتگو بپردازد و در مورد آینده‌اش تصمیم بگیرد. زیرا سرمربی جدید بارسلونا اعتراف کرد که می‌خواهد فوق ستاره‌اش را مجبور کند تا بماند.

مسی نیز تعطیلات خود را به طرز چشمگیری کوتاه کرده تا مذاکرات فوری با رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا را در مورد برنامه‌های خود برای بازسازی این باشگاهِ بحران زده انجام دهد.

آینده مسی در نیوکمپ پس از شکست تلخ این تیم با حساب 8-2 برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا قطعی نیست در حالی‌کیکه ستین سرمربی این تیم و اریک آبیدال مدیر ورزشی این تیم اخراج شدند.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، مسی در حال بازگشت از تعطیلات خانوادگی خود در منطقه "لا کاردانیا پیرنه" است تا برنامه‌های کومان در مورد خودش را بشنود.

پس از معارفه کومان روی نیمکت هدایت بارسلونا، مربی هالندی اعتراف کرد که می‌تواند مسی را مجاب کند تا آینده‌اش را در باشگاهی سپری کند که کل دوران حرفه‌ای خود را در آن گذرانده است.

رونالد کومان گفت: "من نمی‌دانم که باید مسی را متقاعد کنم که بماند. او بهترین بازیکن جهان است و همیشه می‌خواهید او را در تیم خود داشته باشید. من به عنوان مربی کار با مسی را دوست دارم زیرا او برنده بازی‌ها می‌شود. اگر او اجرا کند من خوشحال خواهم شد اگر او می‌خواهد بماند."

کومان در ادامه اضافه کرد: "از امروز با او صحبت می‌کنم. ما قصد داریم با چند بازیکن صحبت و کار کنیم. در مورد مسی امیدوارم که او سال‌های بیشتری در اینجا ادامه بدهد. اگر من در اینجا آنچه می‌گویم لازم نیست ملاقات با او داشته باشم. من مربی هستم تا بتوانم تصمیم بگیرم."

وی افزود: "بار دیگر او یک سال از قراردادش باقی مانده است. او بازیکن مهمی است که شما به عنوان مربی در تیم خود می‌خواهید."

در حالی که کومان به وضوح مسی را جزئی جدایی ناپذیر از آینده بارسلونا می‌داند جریان اصلی دیگر تیم فعلی وجود دارد که احتمالاً گفته می‌شود تیم جدیدی را پیدا نماید.

انتظار می‌رود آنتوان گریزمان، لوئیس سوارز، ایوان راکیتیچ و جوردی آلبا توسط کومان منتقل شوند زیرا او پس از ارث بُردن ویرانه‌های یکی از برجسته‌ترین شکست‌ها در تاریخ گلگون باشگاه، تعمیرات اساسی را انجام می‌دهد.

سوارز با بازگشت به آژاكس ارتباط دارد اما اعتقاد بر این است كه او می‌خواهد برای حضور در اسپانیا بماند و بجنگد.

از لحاظ ورود دونی فن ده بیک هافبک آژاکس بازیکنی که کومان از زمان جدایی از تیم ملی هالند و آمدن به نیو کمپ او را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی در نظر گرفته است.

گزارش‌ها در روز پنجشنبه از هالند می‌رساند که کومان به وضعیت جورجینیو واینالدو در لیورپول توجه می‌کند.

هافبک 29 ساله که همچنین در زمان کومان برای هالند بازی می‌کرد یک سال فرصت دارد تا در آنفیلد به میدان برود و رسانه AD هالند ادعا می‌کند سرمربی بارسلونا به واینالدو گفته که قرار نیست قرارداد جدیدی امضا کند زیرا او را مدنظر دارد.

اما برای هواداران بارسلونا آینده مسی مهم است که کلید خواهد خورد. او مدت‌ها قبل از این‌که بایرن بارسا را ​​از لیگ قهرمانان حذف کند ناامیدی برای ماندن او در کاتالونیا بیشتر شد.

او زیر نظر ستین سرمربی سابق تیمش و فکر می‌کرد موقعیت خود را در خطر می‌بیند و هنگامی که آن‌ها 2-1 برابر اوساسونا باختند و عنوان قهرمانی لالیگا را به رقیب سرسخت شان یعنی رئال مادرید واگذار کردند.

این بازی نشان دهنده کل سال است. مسی در مصاحبه تلویزیونی گفت: "ما یک تیم ناآرام و ضعیف بوده‌ایم، درست بعد از صدا درآوردن سوت نهایی در نیوکمپ خالی. مادرید با پیروزی در تمام مسابقات خود نشان داد که چشمگیر است اما ما همچنین به آنها کمک کردیم تا در این لیگ پیروز شوند. ما باید نسبت به نحوه بازی ما از بازیکنان و بقیه باشگاه انتقاد کنیم."

مسی سپس بر اهمیت پیروزی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا و انتقام از شکست‌های چشمگیر در فصل‌های گذشته پیش از پیروزی مقابل ناپولی تأکید کرد: "رُم، لیورپول... هواداران با صبر از بین می‌روند زیرا ما به آنها چیزی نمی‌دهیم. اگر می‌خواهیم برای لیگ قهرمانان بجنگیم خیلی چیزها باید تغییر کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала