Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بیل باید به تاتنهام برگردد

© AP Photo / J Pat CarterUS-Nationaltrainer Jürgen Klinsmann (Archivfoto)
US-Nationaltrainer Jürgen Klinsmann (Archivfoto) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلینزمن سرمربی سابق تیم ملی آلمان و آمریکا معتقد است که بیل باید به تاتنهام برگردد زیرا در حال حاضر وقت خود را هدر می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل حدود دو سال می‌شود که روزهای خوبی را در سانتیاگو برنابئو سپری نمی‌کند و از چشمان زیدان افتاده است.

این بازیکن با وجود نیمکت نشینی‌های متعدد، به جدایی از رئال مادرید فکر نمی‌کند و خواهان ماندن تا پایان قراردادش در این باشگاه است.

این بازیکن در زمستان گذشته قرار بود از رئال جدا و راهی تاتنهام شود اما این انتقال نهایی نشد و بیل همچنان در مادرید ماند.

یورگن کلینزمن سرمربی سابق تیم ملی آلمان، آمریکا و هرتابرلین که زمانی در تاتنهام بازی کرده است، از بیل می‌خواهد که دوباره به این تیم بازگردد زیرا در حال حاضر وقت خود را هدر می‌دهد.

کلینزمن در این مورد به تاک اسپورت گفت:" زمان برای یک بازیکن خیلی زود می‌گذرد و نمی‌توان آن را هدر داد. نیمکت نشینی برای یک بازیکن بدترین تنبیه است. مهمترین چیز برای هر بازیکن این است که در زمین باشد و بازی کند. وقتی این اتفاق رخ ندهد دیر یا زود باید به نتیجۀ رسید و حرکتی کرد. یک روز در دهه 30 سالگی می‌رسد که باید فوتبال را ترک کنی و نگاهی به دوران حرفۀ خود می‌کنی و تعداد گول‌ها و بازی‌ها را بررسی می‌کنی. پول دیگر اهمیتی ندارد. پول نباید روی تصمیم بیل تاثیر بگذارد. او باید شرایط شخصی را در نظر بگیرد. به عنوان یک هوادار تاتنهام دوست دارم او به این تیم برگردد".

این در حالی‌ست که مورینیو، سرمربی فعلی تاتنهام قصد دارد گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید که سابقه پوشیدن پیراهن تاتنهام را در کارنامه دارد، در نقل و انتقالات تابستانی به جمع شاگردانش اضافه کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала