Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جانشین سوارز از فرانسه می‌آید

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - "Лион"
ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون  Футбол. Лига Европы. Матч ЦСКА - Лион - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا می‌خواهد که ممفیس جایگزین لوییز سوارز شود.

به گزارش اسپوتنیک، به گزارش ایستگاه رادیویی RAC1 ممفیس دپای مُهاجم هالندی المپیک لیون کسی است که از سوی دبیرخانه فنی برای تجدید و جوانسازی خط حمله بارسا انتخاب شده است.

آنچه که کومان برای پروژه جدید این تیم در فصل بعد می‌خواهد بخش دبیرخانه ورزشی این باشگاه انجام داده و در همین راستا مهاجم 26 ساله هالندی لیون نیز گزینه مناسب به جای لوئیز سوارز در نظر گرفته شده است.

دپای از سرعت و قدرت بدنی برجسته برخوردار است. او یک مهاجم همه کاره است که می‌تواند کاملاً روی بال‌ها بیفتد. این یک سرمایه گذاری بسیار مقرون به صرفه‌تر از لاوتارو مارتینز مُهاجم اینتر می‌باشد که هنوز هم هدف شماره 1 مدیریت ورزشی باشگاه می‌باشد.

دپای تا سال 2021 قرارداد دارد و بنابراین بارسلونا با توجه به این‌که فصل آینده وی بازیکن آزاد خواهد بود می‌تواند وی را به صورت رایگان به خدمت بگیرد در حالی‌که ارزش پرداختی حداکثر 40 میلیون را دارد.

View this post on Instagram

Just be grateful for waking up another day. 🙏🏽 #AllGloryToGod

A post shared by Memphis Depay (@memphisdepay) on

هدف بعدی به منظور جوانسازی این تیم، دونی فن ده بیک ستاره جوان آژاکس است که توسط رئال مادرید نیز تحت تعقیب می‌باشد. با این وجود حضور كومان در نیمكت بلوگرانا می‌تواند باعث علاقه این بازیکن به بارسلونا شود. در 23 سالگی وی یکی از استعدادهای عالی فوتبال لاله‌های نارنجی است و او به عنوان جایگزین راکیتیچ که روزهای آخر حضور خود را در این باشگاه دارد، مد نظر گرفته شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала