رزمایش نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان در کابل 

© رخنامه وزارت داخله رزمایش نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان در کابل 
رزمایش نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان در کابل  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان امروز به مناسبت ۱۰۱مین سالگرد آزادی این کشور رزمایش برگزار کردند.
اعلامیه وزارت دفاع ملی افغانستان در پیوند به رزمایش نیروهای ملی دفاعی و امنیتی در سپین بولدک کندهار - اسپوتنیک افغانستان
اعلامیه وزارت دفاع ملی افغانستان در پیوند به رزمایش نیروهای ملی دفاعی و امنیتی در سپین بولدک کندهار

به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور داخله افغانستان امروز جمعه ۳۱ اسد ۱۳۹۹ نوشت: نیروهای ملی دفاعی و امنیتی رزمایشی را در فرماندهی آموزش مشترک جنگی در کابل اجرا کردند.
این وزارت نوشته است، که در این برنامه حمدالله محب مشاور امنیت ملی، سترجنرال اسدالله خالد سرپرست وزارت دفاع ملی، محمد مسعود اندرابی سرپرست وزارت امور داخله، ستر جنرال محمد یاسین ضیا لوی درستیز قوای مسلح، اعضای پارلمان، آتشه های نظامی کشورهای بیرونی مقیم کابل و اعضای جامعه مدنی اشتراک داشتند.
در خبرنامه این وزارت آمده است، که محمد اشرف غنی رییس جمهور جمهوری اسلامی افغانستان در پیام ویدیویی از نیروهای ملی دفاعی و امنیتی ستایش کرده و گفت:«شما در خط مقدم علیه تروریزم می‌جنگید و نتیجه‌ی این ایثار است که شما هر بار به متجاوزان خارجی پاسخ دندان‌شکن داده‌اید».
همچنان در خبرنامه این وزارت افزوده شده است، که در این رزمایش منسوبین قطعه خاص ملی مبارزه با مواد مخدر، نیروهای زمینی، کماندوهای اردوی ملی، قوت‌های ضربتی، قطعات خاص پولیس ملی و امنیت ملی و نیروهای هوایی با کاربرد سلاح های مدرن سبک و سنگین قدرت و توانایی های خود را به نمایش گذاشتند.

یادآوری می کنیم، که پیش از این نیروهای دفاعی و امنیتی افغانستان در ولایت های کندهار و ننگرهار نیز رزمایش انجام داده بودند. 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала