Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رضایت بارتومئو به جدایی مسی از بارسا؟

© REUTERS / Albert GeaBarcelona's Argentine soccer player Lionel Messi (C) arrives to court with his father Jorge Horacio Messi to stand trial for tax fraud in Barcelona, Spain, June 2, 2016.
Barcelona's Argentine soccer player Lionel Messi (C) arrives to court with his father Jorge Horacio Messi to stand trial for tax fraud in Barcelona, Spain, June 2, 2016.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا به طور شخصی در دارد تا به کاپیتان تیمش اجازه دهد این تابستان نیوکمپ را ترک کند.

اعجوبه آرجانتینی هرگز به خروج از باشگاه دوران کودکی‌اش نزدیک نشده جایی که او 16 سال پیش اولین بازی خود را انجام داد. اما خلا بعد از یک فصل ناامید کننده که بارسا در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شکست خورد، احتمال وقوع چنین اتفاقی نیز می‌رود.

در این فصل پس از اخراج ارنستو والورده در نیمه‌های فصل آنان جام قهرمانی لیگ را به رئال مادرید واگذار کردند اما این پایان کار نبود و پس از حذف تحقیرآمیز از لیگ قهرمانان، کیکه ستین سرمربی تیم و اریک آبیدال مدیرورزشی باشگاه نیز از وظیفه برکنار شدند.

همین‌ها دست به دست هم داده‌اند تا مسی در تابستان سال جاری خواستار خروج شود.

با این حال بارتومئو رئیس بارسا اصرار داشت كه فوق ستاره‌اش به هیچ كجا نخواهد رفت.

از وی نقل شده: "من در مورد مسی با رونالد كومان صحبت كرده‌ام و او گفت كه لئو سنگ بنای او است. مسی در بارسلونا خواهد ماند."

طبق گزارش بی‌بی‌سی اسپورت احالا برعکس انتظار رییس باشگاه به طور شخصی در حال اعطای آرزوی مسی است.

با این حال انجام چنین کاری برای او خیلی بزرگ است با همان گزارش که اعتراف می‌کند به اندازه کافی شجاع نبود تا چنین حرکتی را انجام دهد.

مسی در گذشته با انتقال به اینتر میلان ارتباط داشت در حالی که دیدار مجدد با پپ گواردیولا در منچسترسیتی ارزش عاشقانه دارد.

درنهایت پیدا کردن تیمی که توانایی پرداخت 500.000 پوند در هفته برای سوپراستار را داشته باشد مهم‌ترین سوال خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала