Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیکه می‌ماند یا می‌رود؟

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر جرارد پیکه
جرارد پیکه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حالی که بارسلونا دوست دارد در هفته‌های آینده چند تن از مدیران خود را برکنار نماید، جرارد پیکه جزو بازیکنانی نیست که احتمال دارد به زودی باشگاه را ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک، شکست سنگین 8-2 بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا عواقب جدی را در باشگاه کاتالونیایی رقم زد. به دلایل خوب آینده این تیم در حال حاضر مورد بحث است، از سرخیو بوسکتس گرفته تا لوئیز سوارز و حتی جوردی آلبا. به تازگی همه این بازیکنان اعلام شده‌اند که در معرض خروج هستند و احتمالاً تابستان امسال بارسا را ​​به عنوان بخشی از تجدید تیم اول ترک می‌کنند.

اگرچه آینده جرارد پیكه نیز در ساعات اخیر مورد عدم قطعیت قرار گرفته اما اگر بخواهیم به آخرین اجراء کنندگان كاتالونیا اعتقاد داشته باشیم می‌توانیم سرانجام اسپانیا را بی عیب و نقص كنند.

آینده جرارد پیکه در بارسلونا تهدید نخواهد شد!

براساس گزارش سیك رودریگز روزنامه نگار کادنا سِر، جرارد پیكه در لیست ناخواسته بارسلونا قرار ندارد. در اصل باشگاه کاتالونیا همچنان به او اعتماد خواهد کرد در حالی‌که طبق روال رونالد کومان قصد دارد به زودی با وی ملاقات کند تا دریابد که او درباره وضعیت فعلی این باشگاه چه فکر می‌کند. علاوه بر این روزنامه نگار رادیو اسپانیا مشخص می‌کند بازیکنانی که باید طی هفته‌های آینده خارج شوند به زودی با بارسا در تماس خواهند شد. اما جرارد پیکه چنین نخواهد بود گرچه خود او نیز پس از از شکست تاریخی بلوگرانا قصد بازگشت در صورت لزوم را دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала