Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تصمیم مسی فرا فوتبالی خواهد بود

© Photo / Pop Art Musicلیونل مسی و همسرش
لیونل مسی و همسرش - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی باید تصمیم بگیرد که فوتبال را در باشگاه رویاها و دوران کودکی‌اش ادامه دهد یا این‌که به تیم دیگری منتقل شود.

به گزارش اسپوتنیک، در چند روز اخیر شایعات و زمزمه‌ها در مورد رفتن یا ماندن مسی ستاره آرجنتینی بسیار زیاد شنیده می‌شد، حتی وی به رونالد کومان گفته است که آینده خود را در جایی دیگر غیر از نیوکمپ می بیند، واقعیت این است که او هنوز تصمیم خود را نگرفته است.

شکست تحقیرآمیز 8-2 به بایرن مونیخ و حذف‌ در سال‌های اخیر از لیگ قهرمانان اروپا برابر لیورپول و رم باعث شده است تا نابغه‌‌ی آرجنتینی به پروژه باشگاهی که فوتبال را از آن آغاز کرده اعتقادی نداشته باشد و شاید به حضور 17 ساله خود در تیم اصلی این باشگاه خاتمه دهد.

این نتایج برای مسی بسیار ناامید کننده بوده است، که شروع به فکر کردن کرده است که ممکن است زمان تغییر تیم باشد.

او نمی خواهد از بارسلونا برود، وی نحوه اداره این باشگاه را دوست ندارد و می بیند که چگونه هسته اصلی رختکن این تابستان از این باشگاه می رود.

از طرف دیگر، احساساتی که از زندگی ورزشی مهم‌تر است، دلیل عدم آمادگی ذهن مسی است.

پایان دادن به 20 سال حضور در نوکمپ کار ساده ای نیست. مسی، همسرش آنتونلا و سه فرزندشان بسیار خوب در بارسلونا مستقر شده اند و در آنجا دو دهه زندگی کرده اند. از این گذشته، این مهاجم همیشه آرزو می کرد که به حرفه بازی خود در بارسلونا پایان دهد.

چند سال بازی برای باشگاه  نیو وِلز اولد بویز در آرجنتین جذاب خواهد بود، اما این به هیچ وجه برای خداحافظی از بلوگرانا کافی نیست.

خداحافظی و وداع مسی با بارسلونا و هواداران این تیم در پشت درهای بسته پس از بدترین شکست در تاریخ بارسلونا وداعی نیست که مسی لیاقتش را دارد.

مسی پس از در نظر گرفتن همه این عوامل، در روزهای آینده تصمیم نهایی خود را می گیرد.

در حال حاضر، او به كومان گفته است كه احتمال بیشتری دارد او تیم را ترک كند، اما قلب در مواردی این چنینی بیشتر کارایی خواهد داشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала