Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه باشگاه مطرح اروپا در انتظار تصمیم نهایی مسی + عکس

© Photo / FC B / FC Bجادوی لیونل مسی؛ شب تاریخی آقای شماره 10
جادوی لیونل مسی؛ شب تاریخی آقای شماره 10  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه‌های مطرح اروپایی در انتظار اند تا کاپیتان بارسلونا تصمیم نهایی خودش برای ماندن و یا ترک نیوکمپ را بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، وضعیت نامناسب بارسلونا در فصل 2019-2020 و شکست سنگین این تیم برابر بایرن مونیخ، سبب شده است تا لیونل مسی تصمیم جدایی از این باشگاه را بگیرد.

این بازیکن اخیراً به رونالد کومان گفته است که آینده خود را در این باشگاه نمی‌بیند و خواهان جدایی است.

این بازیکن اما تا حالا تصمیم نهایی نگرفته  و برخی باشگاه در انتظار اند تا تصمیم نهایی خودش را بگیرد و در صورتی‌که خواهان جدایی باشد، برای جذب او اقدام کنند.

در اروپا سه باشگاه توانایی خرید این بازیکن را دارند و باشگاه‌های پی‌اس‌جی، اینترمیلان و منچسترسیتی در این راه با هم رقابت خواهند کرد.

منچسترسیتی: پپ گواردیولا می‌تواند در این انتقال به سود تیم انگلیسی باشد. مسی بهترین سال‌های فوتبالی خود را زیر نظر این مربی داشته است. از سویی باشگاه انگلیسی از نظر مالی مشکلی برای این انتقال ندارد.

اینترمیلان: باشگاه ایتالیایی ماه‌هاست که به خرید مسی فکر می‌کند و حالا به نظر می رسد که بهترین گزینه برای خریدنش باشند. گاتزتا دلوا اسپورت گزارش داده است که اینتر سرمایه 260 میلیون یورویی برای پرداخت دستمزد مسی در چهار سال آینده را تامین کرده است. تیم نراتزوری امیدوار است که مسی بتواند به صورت رایگان جدا شود و بدین ترتیب به پردرآمدترین بازیکن لیگ ایتالیا بالاتر از رونالدو تبدیل خواهد شد. اینتر می خواهد با مسی قراردادی چهار ساله امضا کند.

پی‌اس‌جی: این باشگاه فرانسوی دیگر تیمی است که می‌تواند لئو را به خدمت بگیرد. باشگاه فرانسوی نیمار، یکی از دوستان صمیمی مسی را در ترکیبش دارد و بدین ترتیب دوباره این زوج طلایی می توانند کنار هم بازی کنند. تیم فرانسوی بدین ترتیب با نیمار، امباپه و مسی می تواند ترسناک‌ترین خط حمله فوتبال دنیا را در اختیار داشته باشد.

این در حالی‌ست که بارسلونا امیدوار است تا این بازیکن را حفظ کند و او به فوتبالش در این باشگاه پایان دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала