Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سوارز در قلب یک عملیات بزرگ؟

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training
لوئیس سوارز Russia World Cup Uruguay Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوییز سوارز احتمالا در فهرست خروجی‌های تابستانی بارسلونا قرار دارد و گزارش‌ها می‌رساند که او به باشگاه سابقش برخواهد گشت.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که آینده لوئیس سوارز نسبت به همیشه در بارسلونا نامشخص است اما طبق گزارش‌ها تیم کاتالونیایی آماده است تا از علاقه آژاکس آمستردام به وی استفاده کند و تعویض بازیکن را انجام دهد.

یک سال از پایان قراردادش لوئیس سوارز باقی مانده ولی او این تابستان مجبورا بارسا را ترک خواهد کرد.

افت فزیکی این مهاجم اروگوئه‌ای سبب شده تا او دیگر آینده‌ای در باشگاه کاتالان نداشته باشد. بنابراین گفته می‌شود که مدیریت بارسا تصمیم گرفته تا او را به عنوان بخشی از برنامه تجدید بزرگ در ترکیب تیم‌شان در تابستان بفروشند. با شروع این برنامه باشگاه سابقش آژاکس آمستردام به استقبال لوئیز سوارز آمد و این خوب است که بارسلونا به بازیکنان خاصی  همچون فن دی بیگ از تیم هالندی علاقه‌مند است.

 

سوارز وار معامله برخی بازیکنان آژاکس می‌شود؟

طبق گزارش‌های مایک وروویج روزنامه نگار تلگراف، گفته می‌شود آژاکس به احتمال بازگشت سوارز بسیار علاقه مند است. مارك اورمارس قبلاً با او تماس گرفته تا به او بگويد براي جذب او چه در تابستان و چه در سال 2021 هنگامي كه بازیکن آزاد خواهد شد از هرگونه قراردادي استفاده خواهد کرد، اما این همه چیز نیست. از نظر مایک ورویج تجارت بین برخی بازیکنان آژاکس و مُهاجم 33 ساله گزینه‌ای غیرقابل تصور نیست. و به دلایل خوبی، رونالد کومان دوست دارد چندین بازیکن از تیم هالندی جذب کند. فن د بیک اول از همه، سپس نیکلاس تگلیافیکو و آندره اونانا نیز هستند. به گفته این روزنامه نگار هالندی این علاقه باشگاه بارسلونا به این سه بازیکن و تمایل آژاکس برای بازگشت مجدد لوئیز سوارز می‌تواند به همین دلیل در هفته‌های آینده موجبات تلاشی را ایجاد کند. هنوز مشخص نیست که لوئیس سوارز موافقت خواهد کرد که بارسا را ​​ترک کند یا خیر؟

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала