Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سویا برابر اینتر میلان؛ پیش نمایش فینال لیگ اروپا + عکس

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر اینترمیلان Футбол. ЛЧ УЕФА 09/10. Финал. Матч "Бавария" - "Интернационале"
اینترمیلان   Футбол. ЛЧ УЕФА 09/10. Финал. Матч Бавария - Интернационале - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فینال لیگ اروپا، امشب میان دو تیم اینترمیلان و سویا در ورزشگاه راین شهر کلن کشور آلمان برگزار خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، سویا و اینترمیلان درحالی امشب فینال لیگ اروپا را برگزار خواهند کرد که نراتزوری با 3 عنوان قهرمانی در لیگ اروپا و آندلسی‌ها با 5 عنوان قهرمانی در این رقابت ها، دو تیم پر افتخار این رقابت‌ها محسوب می‌شوند.

اینترمیلان با شکست شاختار دونتسک و سویا با شکست منچستریونایتد به دیدار نهایی راه یافته اند و در تلاش به دست آوردن تنها جام این فصل اند.

اینتری‌ها همچنان امیدوار اند تا بتواند برای اولین بار در 10 سال اخیر یک جام اروپایی کسب کند. رقیب آنها سویا متخصص قهرمانی در لیگ اروپا بوده است و همین موضوع کار آن‌ها را سخت می‌کند.

جالب این‌جاست که دیدار امشب اولین دیدار بین دو تیم در رقاب‌های اروپایی خواهد بود اما سویا در سه بازی اخیر خود مقابل حریفان ایتالیایی پیروز شده است؛ در اوایل این ماه رم را شکست دادند و همچنین در مرحله اول حذفی  دو بار با غلبه بر لاتزیو قدرت خود را به رخ ایتالیایی‌‌ها کشیدند.
این چهارمین باری است که تیم اسپانیایی در فینال لیگ اروپا حضور پیدا کرده است و آن‌ها در 3 باز حضور قبلی توانستند سه قهرمانی خود را کسب  کنند.  در سال 2014 بنفیکا را شکست داده اند، دنیپرو پتروسک در سال 2015 و لیورپول در سال 2016 دیگر تیم‌هایی بودند که به سویا باختند.


سویا همچنان می‌تواند روند 20 بازی بدون شکست را با نباختن برابر اینتر ثبت کند. آن‌ها از 9 مسابقه گذشته خود  8 بازی را با پیروزی پشت سر گذاشته اند. در واقع، یک پایان موفقیت آمیز در فصل 2019- 2020 برای سویا رقم خورده است.
مانند سویا، فرم اینتر نیز عالی است و در شش مسابقه اخیر خود در تمام رقابت‌ها پیروز شده،  در حالی که آن‌ها از ابتدای ماه مارچ فقط یک را باخته بودند.

تیم کونته فقط یک امتیاز از یوونتوس در جدول رقابت‌های سری آ ایتالیا در این فصل کم داشت و برای نخستین بار از سال 2010 مدعی جدی قهرمانی در لیگ بود.  نراتزوری اینتر در واقع دومین تیم موفق در این رقابت ها است که آخرین بار جام یوفا را در سال 1998 فتح کرده است. آنها از زمان قهرمانی در لیگ قهرمانان در سال 2010 بدون عنوان قهرمانی در اروپا هستند که زمان زیادی است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала