Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام احساسی اوبلاک به هوادران اتلتیکو + عکس

© AFP 2023 / Paul EllisИгроки во время матча между командами "Ливерпуль" и "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Игроки во время матча между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یان اوبلاک دروازه‌بان اتلتیکو مادرید در آستانه آغاز پیش فصل نامه‌ای به هواداران تیمش نوشت.

به گزارش اسپوتنیک، یان اوبلاک دروازه‌بان اتلتیکو مادرید پیش از شروع بازی‌های پیش فصل، پیامی برای تشکری از هواداران در صفحه اینستاگرام‌اش منتشر کرد.

او که بعد از گذشت یک فصل عادی در حال سپری کردن تعطیلات‌اش است، نتوانست تیمش را در برابر لایپزیگ بهتر یاری کند و از گردونه مسابقات حذف شد. در دیداری که او بی تحرک بود دید که تیمش از رویای لیگ قهرمانان اروپا جدا شد. چند روز پس از شروع دوباره بازی‌های پیش فصل و در حالی که استراحت دارد او خواست برای هواداران پیامی بفرستد.

اوبلاک در اینستاگرام نوشت: "از حمایت شما در یک فصل سخت و پیچیده متشکرم." این دروازه‌بان علاوه بر "لذت بُردن از بازی‌هایی مانند حذف لیورپول در آنفیلد" از فینال لیگ هم راضی بود زیرا آنها "برای یک بار دیگر به صعود شان به فینال لیگ قهرمانان اروپا" نیز کار می‌کردند. اما به این رویا نرسیدند در حالی‌که اتلتی امیدهای زیادی در رقابت با قالب متفاوت از معمول داشت که بیش از این به نفع مردان سیمئونه بود. به همین دلیل اوبلاک ابراز تاسف می‌کند که آنها نتوانسته‌اند "جاه طلبی‌های شان را برآورده کنند و به هوادران خوشحالی بدهند. مرد اسلوانیایی نوشت: "حالا وقت استراحت و تأمل است. همه را به آغوش می‌گیرم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала